تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكاتِ رفاه، نيكى با همسايگان و صله رحم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819522329




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرسپولیس - ذوب آهن، تقابل یحیی و دایی/ استقلال و سپاهان به دنبال تثبیت صدر نشینی


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
پرسپولیس - ذوب آهن، تقابل یحیی و دایی/ استقلال و سپاهان به دنبال تثبیت صدر نشینی

پرسپولیس - ذوب آهن، تقابل یحیی و دایی/ استقلال و سپاهان به دنبال تثبیت صدر نشینی
هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال روز پنجشبه با برگزاری 5 دیدار آغاز خواهد شد. به گزارش نامه نیوز، هفته سوم از مسابقات لیگ برتر کشور پنجشنبه با انجام 5 دیدار آغاز خواهد شد که در حساس ترین بازی استقلال در اصفهان مقابل شاگردان کرانچار قرار خواهد گرفت. هر دو تیم دو بازی قبلی خود را برد پشت سر گذاشته اند و رتبه های اول و دوم جدول را به خود اختصاص داده اند که در این بین سپاهان وضعیت بهتری به لحاظ تفاضل گل دارد. سپاهان در هر دو بازی خود  با نتیجه دو بر صفر پیروز شده است و حالا در خانه به دنبال شکست دادن استقلال است. سپاهانی ها امید زیادی به گلزنی خلعتبری و پریرا دارند اما همچنان محرم نوید کیا غایب بزرگ تیم اصفهانی خواهد بود. سپاهان و استقلال بر خلاف چند فصل گذشته امسال در لیگ قهرمانان آسیا حضور  ندارند و شاید به این دلیل تمرکز بیشتری نسبت به حریفتن قدرتمندشان، داشته باشند و با تمام توان برای قهرمانی در لیگ تالش کنند.
 
شاگردان قلعه نویی هم وضعیت مشابه با سپاهانی ها دارند. استقلال بر خلاف حریف سنتی خود یعنی پرسپولیس در شرایط بهتری به سر می‌برد  هیئت مدیره این تیم با آرامش نسبی به کار خود ادامه می‌دهد اما اگر موقعیت های خطرناک خوزستانی ها در ورزشگاه آزادی تبدیل به گل می شد، شاید حالا استقلال هم همچون پرسپولیس درگیر حواشی بود.
 
حنیف عمران زاده و امیر حسین صادقی همچنان مصدوم هستند و ابراهیمی هم به دیدار با سپاهان نخواهد رسید اما با این وجود آبی های پایتخت به گلزنی و درخشش بازیکنانی همچون شهباززاده، برهانی و قاضی دل بسته اند و انگیزه زیادی خواهند داشت با پیروزی بر سپاهان به صدر جدول تکیه بزنند.
 
این مسابقه حساس روز پنجشنبه در شهر اصفهان برگزار خواهد شد و به احتمال زیاد نتیجه این دیدار صدر نشین مسابقات را تا پایان هفته سوم مشخص خواهد.


پرسپولیس - ذوب آهن،   ورزشگاه آزادی

رقابت های روز پنجشنبه با برگزاری 5 دیدار به پایان می رسد و روز جمعه هم سه دیدار باقی مانده برگزار خواهد شد که در مهمترین بازی پرسپولیس که حال و روز خوبی ندارد باید به مصاف ذوب آهن برود.
پرسپولیس در فصل جاری مشکلات عدیده ای دارد. اختلاف و شکاف میان هیئت مدیره و مدیر عامل تیم، شایعه اختلاف با اسپانسر، مشکلات مربوط به کمیته فنی و شاکیان متعدد این باشگاه کار را برای رحیمی و دایی دشوار کرده است تا جایی که بحث اولتیماتوم به دایی مطرح شد و این مسئله قطعا کار سرمربی شناخته شده قرمزها را دشوار تر خواهد کرد. 
 
به مشکلات پرشمار پرسپولیس می توان غیبت چند بازیکن تاثیر گذار این تیم را نیز اضافه کرد اما با این حال مسئولان و کادر فنی پرسپولیس امیدوارند تا با استفاده از شرایط میزبانی ذوب آهن را شکست دهند تا شاید کمی وضعیت ملتهب پرسپولیس بهبود پیدا کند و امید و یکدلی به باشگاه بازگردد. 
 
در آن سوی میدان هم ذوب آهن با هدایت گل محمدی نتایج خوبی نگرفته است. ذوبی ها در مقابل پرسپولیس به دنبال اولین برد خواهند بود. گل محمدی و دایی هر دو به دلیل اعتراض به داوری طعم جریمه کمیته انضباطی را چشیده اند و از طرفی در این مسابقه هم هر دو تیم فقط به فکر پیروزی خواهند بود و شاید این موضوع تنش های دوباره ای را روی نیمکت دو تیم ایجاد کند.
 
بی شک تقابل گل محمدی و دایی جذاب خواهد بود. یحیی در مقابل تیم سابقش بقرار خواهد گرفت و انگیزه های زیادی دارد تا شایستگی های خود را بار دیگر به هواداران و مسئولین پرسپولیس نشان دهد.این مسابقه روز جمعه و راس ساعت 19:20 دقیقه انجام خواهد شد.
 
 
 راه آهن - فولاد خوزستان،  ورزشگاه تختی تهران

در یکی دیگر از دیدار های جذاب هفته سوم، راه آهن با فولاد خوزستان مقابله خواهد کرد. راه آهن که با روی کار آمدن استیلی و اضافه شدن افرادی همچون عابدزاده، رفته رفته شرایط خوبی پیدا می کرد اسیر مشکلات مدیریتی شد تا این تیم در آستانه فروپاشی قرار بگیرد. راه آهن در هفته نخست مقابل استقلال شکست خورد اما در دیدار بعدی نفت تهران را دو بر یک شکست داد تا فعلا شرایط این تیم در جدول بهبود یابد اما باید دید راه آهن که مشکلات زیادی دارد و حالا مدیر عامل این تیم هم استعفا داده است در مقابل شاگردان اسکوچیچ چه عملکردی خواهد داشت.
 
فولادی ها هم بدون تردید یکی از پرحاشیه ترین تیم ها بوده اند. بازیکنان زیادی از فولاد با مشکل کارت پایان خدمت مواجه شده اند و این تیم از این لحاظ رکورد دار است. مدافع عنوان قهرمانی در هفته دوم بازی ها در مقابل پرسپولیس خوب ظاهر شد و علی رغم غیبت بازیکنانی همچون بختیار رحمانی و افشین، به پیروزی رسید تا شرایط بهتری در جدول پیدا کند. 
 
فولادی ها در این دیدار به ساق های شریفات امیدوارند و در طرف مقابل هم رامین رضائیان که تنها مهاجم دو گله در لیگ است، انگیزه زیادی برای ادامه دادن به رند گلزنی خود خواهد داشت.


برنامه کامل هفته سوم لیگ برترپرسپولیس- ذوب آهنراه آهن - فولاد خوزستانملوان بندرانزلی - تراکتورسازی تبریزگسترش فولاد تبریز - سایپای البرزاستقلال خوزستان - نفت تهرانپیکان تهران - نفت مسجد سلیمانپدیده مشهد - صبای قماستقلال - سپاهان



1393/5/22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن