تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه به نماز ايستادى، با دل به خدا رو كن تا او نيز به تو رو كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804502750




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سه کشته و شش مجروح حاصل تصادف خونین و دلخراش سه راهی کفراش نهاوند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > همدان جاده مرگ همچنان قربانی می گیرد/
سه کشته و شش مجروح حاصل تصادف خونین و دلخراش سه راهی کفراش نهاوند
نهاوند - خبرگزاری مهر: شامگاه سه شنبه در سه راهی روستای کفراش نهاوند در کیلومتر دو محور نهاوند-کرمانشاه دو دستگاه خودروی سواری پژو با یکدیگر برخورد که در نتیجه این تصادف سه نفر کشته و شش نفر دیگر مجروح شدند.



به گزارش خبرنگار مهر، رضا نادری فرمانده پلیس راه شهرستان نهاوند شامگاه سه شنبه در محل این تصادف دلخراش اظهار داشت: ساعت 19:50 دقیقه روز سه شنبه 21 مردادماه سال جاری در سه راهی روستای کفراش نهاوند واقع در  کیلومتر دو محور نهاوند-کرمانشاه یک دستگاه خودروی سواری پژو و یک دستگاه خودروی سواری پژو برون شهری با یکدیگر برخورد می کنند که متأسفانه در این حادثه دلخراش سه نفر کشته و شش نفر دیگر مجروح می شوند. نادری گفت: متأسفانه در این حادثه اعضا یک خانواده به نامهای مجید حاتمی(پدر)، شاه سلطان میر بک(مادر) و ایلیا حاتمی پسر بچه دوساله در دم جان خود را از دست دادند. وی با بیان این موضوع که علت حادثه در دست بررسی قرار دارد، افزود: شش مجروح این حادثه توسط تیم های امداد و نجات هلال احمر و اورژانس، به بیمارستان علیمرادیان نهاوند منتقل شدند.

رئیس اداره هلال احمر شهرستان نهاوند نیز اظهار داشت: ساعت 19:50 دقیقه شامگاه سه شنبه و به محض اطلاع نیروهای امداد و نجات هلال احمر شهرستان نهاوند از وقوع حادثه سه راهی کفراش 15 نیروی امداد گر به همراه دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند. محمد تقی شهبازی اظهار داشت: به رغم شدت حادثه و ترافیک سنگین در محل، امدادگران هلال احمر نهاوند موفق شدند عملیات انتقال فوت شدگان و مجروحان حادثه در کمترین زمان ممکن به بیمارستان علیمرادیان نهاوند انجام دهند. شهبازی گفت: متأسفانه در این حادثه سه نفر از جمله یک پسر بچه دو ساله در دم کشته شدند و شش مصدوم دیگر به بیمارستان منتقل شدند که یک نفر از آنها بعلت شدت جراحات به همدان اعزام شد. وی افزود: عملیات امداد و نجات و انتقال فوت شدگان و مجروحان این حادثه بیش از یک ساعت به طول انجامید.

فرماندار، بخشدار مرکزی و رئیس اداره بهزیستی شهرستان نهاوند نیز به محض اطلاع از وقوع این حادثه در بیمارستان نهاوند حاضر شدند و از نزدیک در جریان نحوه رسیدگی و درمان مجروحان این حادثه قرار گرفتند. فرماندار شهرستان نهاوند در مورد وقوع این حادثه اظهار داشت: علت وقوع این حادثه  فعلا مشخص نشده اما موضوع با سرعت و دقت در دست پیگیری است. امامعلی عبدالملکی با توجه به حادثه خیز بودن این نقطه اظهار داشت: تنها راه اساسی و دائم برطرف کردن خطرات سه راهی کفراش احداث زیرگذر است. عبدالملکی گفت: در طرح کارشناسی و ارائه شده برای تعریض و اصلاح محور نهاوند-فیروزان پنج زیرگذر استاندارد تعریف شده که به محض تخصیص بودجه احداث آنها باید آغاز شود. وی ادامه داد: در حال حاضر برای جلوگیری از اتفاقات مجدد در این نقطه باید نصب علائم هشدار دهنده، نصب سیستم روشنایی و نصب سرعت گیر در کوتاه ترین زمان ممکن عملی شود. لازم به ذکر است در آبان سال گذشته نیز وقوع یک حادثه تلخ و خون بار دیگر در این محور باعث کشته شدن سه نفر و مجروحیت پنج نفر دیگر از هموطنان شد.


۱۳۹۳/۵/۲۲ - ۰۸:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن