تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):فاطمه بانوى زنان بهشت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802817617




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اظهارت سرمربی اسپانیایی بایرن مونیخ در نشست خبری قبل از بازی سوپرجام


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
اظهارت سرمربی اسپانیایی بایرن مونیخ در نشست خبری قبل از بازی سوپرجام
سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال بایرن مونیخ در نشست خبری قبل از بازی سوپرجام آلمان مذاکره با مارکو رویس را تکذیب کرد. ببه گزارش نامه نیوز به نقل از فارس «پپ گواردیولا» در کنفرانس خبری قبل از رویارویی با بورسیادورتموند در بازی سوپرجام (مصاف فردا شب در ورزشگاه زیگنال ایدوناپارک) اظهار داشت:‌ نه، ما هیچ مذاکره‌ای با رویس نداشته‌ایم. او بازیکن دورتموند است و ما هم 8 مهاجم داریم. بازهم تکرار می‌کنم 8 مهاجم داریم.

وی در این جلسه مطبوعاتی در مورد مانوئل نویر، دروازه‌بان بزرگش که یک ماه قبل با آلمان فاتح جام جهانی شد و عنوان بهترین گلر مسابقات برزیل 2014 را کسب کرد، اظهار داشت: مانوئل دروازه‌بان بزرگی است. او همچنان جوان است و انگیزه و میل فراوان به کسب افتخار دارد.

وی در مورد این که چرا جلسه تمرینی دوشنبه (دیروز) را لغو کرد، اظهار داشت: بازیکنان خیلی خیلی زیاد خسته بودند. تمرینات با کیفیت و نه پرشماری انجام داده بودند.

گواردیولا در پاسخ به سئوال خبرنگاری که در مورد روبرت لواندوفسکی سئوال کرد، پاسخ گفت: روبرت بازیکنی با کیفیت بسیار بالاست که در هرسیستمی مناسب است. برای او این موقعیتی خاص است. چرا که او در دورتموند 4 سال بازی کرده است. اما با هوش است و می‌خواهد خودش را با وضعیت جدید وفق دهد.

مربی اسپانیایی باوارایی‌ها در مورد این که چرا با وجود مصدومیت تیاگو، رافینا و فرانک ریبری از خرید بازیکن جدید و جانشین خودداری کرده، عنوان کرد: دیر یا زود مصدوم‌ها برمی‌گردند.از این جهت بازیکن نخریدیم.

مربی 44 ساله همچنین آلابا، ستاره اتریشی‌اش را ستود و گفت: او می‌تواند هم در دفاع میانی و کناری بازی کند. حتی در خط میانی مثل حضورش در تیم ملی اتریش به خوبی بازی کند.داوید آلابا بازیکنی سریع است و راحت می‌تواند 90 دقیقه بازی کند.
-


نسخه چاپی

ارسال به دوستان

در کنفرانس خبری قبل از سوپرجام مطرح شد
گواردیولا: با رویس مذاکره نکردیم، چون ۸ مهاجم داریم/مصدوم‌ها دیر یا زود می‌آیند
سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال بایرن مونیخ در نشست خبری قبل از بازی سوپرجام آلمان مذاکره با مارکو رویس را تکذیب کرد.

خبرگزاری فارس: گواردیولا: با رویس مذاکره نکردیم، چون ۸ مهاجم داریم/مصدوم‌ها دیر یا زود می‌آیند




به گزارش خبرگزاری فارس «پپ گواردیولا» در کنفرانس خبری قبل از رویارویی با بورسیادورتموند در بازی سوپرجام (مصاف فردا شب در ورزشگاه زیگنال ایدوناپارک) اظهار داشت:‌ نه، ما هیچ مذاکره‌ای با رویس نداشته‌ایم. او بازیکن دورتموند است و ما هم 8 مهاجم داریم. بازهم تکرار می‌کنم 8 مهاجم داریم. وی در این جلسه مطبوعاتی در مورد مانوئل نویر، دروازه‌بان بزرگش که یک ماه قبل با آلمان فاتح جام جهانی شد و عنوان بهترین گلر مسابقات برزیل 2014 را کسب کرد، اظهار داشت: مانوئل دروازه‌بان بزرگی است. او همچنان جوان است و انگیزه و میل فراوان به کسب افتخار دارد. وی در مورد این که چرا جلسه تمرینی دوشنبه (دیروز) را لغو کرد، اظهار داشت: بازیکنان خیلی خیلی زیاد خسته بودند. تمرینات با کیفیت و نه پرشماری انجام داده بودند. گواردیولا در پاسخ به سئوال خبرنگاری که در مورد روبرت لواندوفسکی سئوال کرد، پاسخ گفت: روبرت بازیکنی با کیفیت بسیار بالاست که در هرسیستمی مناسب است. برای او این موقعیتی خاص است. چرا که او در دورتموند 4 سال بازی کرده است. اما با هوش است و می‌خواهد خودش را با وضعیت جدید وفق دهد. مربی اسپانیایی باوارایی‌ها در مورد این که چرا با وجود مصدومیت تیاگو، رافینا و فرانک ریبری از خرید بازیکن جدید و جانشین خودداری کرده، عنوان کرد: دیر یا زود مصدوم‌ها برمی‌گردند.از این جهت بازیکن نخریدیم. مربی 44 ساله همچنین آلابا، ستاره اتریشی‌اش را ستود و گفت: او می‌تواند هم در دفاع میانی و کناری بازی کند. حتی در خط میانی مثل حضورش در تیم ملی اتریش به خوبی بازی کند.داوید آلابا بازیکنی سریع است و راحت می‌تواند 90 دقیقه بازی کند. - See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13930521001507#sthash.DN6UXYVD.dpuf



1393/5/21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن