تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مردم به انجام روزه امر شده اند تا درد گرسنگى و تشنگى را بفهمند و به واسطه آن فقر و بيچا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820440756




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رقابت های کیک بوکسینگ قهرمانی مردان کشور در بابل برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رقابت های کیک بوکسینگ قهرمانی مردان کشور در بابل برگزار می شود ساری – ایرنا – رییس هیات ورزش های رزمی مازندران گفت : رقابت های کیک بوکسینگ قهرمانی مردان کشور انتخابی رقابت های جهانی ایتالیا با حضور ورزشکارانی از استان های کشور در بابل برگزار می شود.


ˈ علیرضا قلی زاده ˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این رقابت ها پنجشنبه و جمعه این هفته در سالن ورزشی دانشگاه آزاد بابل برگزار می شود و حدود 400 ورزشکار استان های کشور برای کسب عنوان قهرمانی با هم مسابقه می دهند.
وی ادامه داد : با نظر کمیته فنی فدراسیون ، برگزیدگان این مسابقات عازم رقابت های جهانی کیک بوکسینگ اعزام خواهند شد که در ایتالیا برگزار می شود.
رییس هیات ورزش های رزمی مازندران گفت : این رقابت ها در چهار رده سنی نونهالان ، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان برگزار می شود و تیم های شرکت کننده با ترکیبی 11 نفره به مصاف حریفان می روند.
وی افزود : هفته آینده نیز رقابت های کیک بوکسینگ قهرمانی زنان کشور در مازندران و در شهر بابل برگزار می شود.
قلی زاده به شرایط مطلوب انجام ورزش های رزمی در مازندران اشاره کرد و گفت : رزمی کاران استان در سال های اخیر نشان دادند مانعی برای قدرت نمایی و افتخار آفرینی آنان در رقابت های داخلی و خارجی وجود ندارد.
رییس هیات ورزش های رزمی مازندران افزود : یکی از برنامه های جدی هیات رزمی مازندران ، فعال کردن این ورزش در همه شهرها است.
وی گفت : جذابیت فراوان این ورزش ها ، موجب اقبال و توجه بیش از پیش جوانان به این رشته ها شده و اگر بتوانیم از این سرمایه ها بدرستی استفاده کنیم ، نسل آینده ورزشکاران موفقیت های بیشتری را برای ورزش استان کسب خواهند کرد.
او افزود : پیشرفت و توسعه هر چه بیشتر این ورزش ها در گرو اتحاد و همکاری بیشتر دست اندکاران هیات های ورزشی شهرهای استان است که باید تلاش کنیم این رمز موفقیت را در میان ورزشکاران و مسوولان این ورزش نهادینه کنیم.ک/3
7331/1654



21/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن