تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان، در روز قيامت، قدم از قدم برنمى‏دارد، مگر آن كه از چهار چيز پرسيده مى‏شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819842762




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پنج وقف جديد در جغتاي به ارزش بيش از يک ميليارد ريال به ثبت رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ مرداد ۱۳۹۳ (۱۴:۴۸ب.ظ)
پنج وقف جديد در جغتاي به ارزش بيش از يک ميليارد ريال به ثبت رسيد مسئول اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان جغتاي از ثبت پنج وقف جديد به ارزش يک ميليارد و 820 ميليون ريال در اين شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، احمد محمديان، مسئول اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان جغتاي افزود: در ماه ضيافت الهي و در محفل انس با قرآن کريم با حضور استاد حامد شاکرنژاد پنج وقف جديد به ثبت رسيد که سه موقوفه براي ترويج و توسعه فرهنگ قرآن کريم است.
وي اظهار داشت: واقف خيرانديش سکينه ابوچناري مادر شهيد علي‌اصغر ابوچناري، منزل مسکوني 184 مترمربعي خود را به ارزش 10 ميليون تومان وقف توسعه مسجد جامع روستاي ابوچناري در شهرستان جغتاي خراسان رضوي کرد.
وي ادامه داد: وزيري پناه نيکوکار ديگري است که زمين زراعي به مساحت هفت هزار و 640 مترمربع و ارزش 70 ميليون ريال را براي توسعه برنامه‌هاي فرهنگي و قرآني مسجد امام سجاد(ع) شهرستان جغتاي وقف کرد.
محمديان اضافه کرد: عيدمحمد زرقاني ، واقف خيرانديش ، سه درخت گردو را با نيت فعاليت‌هاي قرآني و عزاداري حضرت اباعبدالله‌الحسين(ع) در روستاي زرقان شهرستان جغتاي ، به ارزش 60 ميليون ريال وقف کرد.
مسئول اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان جغتاي خاطرنشان کرد: خردمند و همسرش نيز سهم‌الارث پدري خود را به مقدار يک دانگ از شش دانگ يک باب منزل مسکوني به ارزش 90 ميليون ريال، وقف توسعه فعاليت‌هاي قرآني روستاي ابويسان اين شهرستان کردند.
وي افزود: آخرين وقف در ماه ضيافت الهي، وقفي مشارکتي است که به نمايندگي پرويز ابويساني به ثبت رسيد که 300 مترمربع زمين در روستاي ابويسان است، به ارزش ريالي ، يک ميليارد و پانصد ميليون ريال با نيت ساخت کتابخانه است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن