تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798431867




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش 5درصدی تلفات جاده‌ای در 4ماهه نخست امسال در کرمان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فرمانده نیروی انتظامی کرمان خبرداد: افزایش 5درصدی تلفات جاده‌ای در 4ماهه نخست امسال در کرمان خبر گزاری پانا:فرمانده نیروی انتظامی کرمان با اشاره به رتبه نخست استان کرمان در کاهش کشته و تلفات جاده‌ای و ترافیکی کشور در سال گذشته، افزود: در چهار ماهه نخست امسال حدود 5درصد افزایش تلفات جاده‌ای بوده که به سبب مسائل و مشکلاتی از قبیل دو بانده شدن جاده و نیز تصادفات قاچاقچیان بوده که تلاش می‌شود با همکاری سایر دستگاه‌ها این امر کاهش پیدا کند.
۱۳۹۳ سه شنبه ۲۱ مرداد ساعت 10:28



به گزارش خبرنگار پانا، سردار حسین چناریان در نشست خبری با گرامیداشت روز خبرنگار و با بیان اینکه تعامل مطلوبی بین پلیس و جامعه رسانه استان وجود دارد، افزود: این حُسن تعامل یک سرمایه ارزشمند، ظرفیت بسیار اثرگذار و مثبتی برای استان محسوب می‌شود.
فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان با بیان اینکه مطبوعات و خبرگزاری‌ها نقش بسیار موثری در حوزه امنیتی و اجتماعی جامعه دارند، گفت: این ارتباط به سبب به روز و به هنگام بودن اصحاب رسانه با جامعه و اعتمادی که مردم نسبت به آنها دارند، ایجاد شده است.
سردار چناریان با اشاره به اینکه زندگی بدون رسانه در جامعه امروز امکان‌پذیر نیست، تصریح کرد: جایگاه رسانه در جامعه بسیار پررنگ است که بخش عمده‌ای از زندگی مردم و پویایی جامعه  را در بر دارد و یکی از شاخصه‌های مطلوب جامعه محسوب می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: رسانه‌های بانشاط و پویا در جامعه سبب رشد و پیشرفت آن جامعه می‌شوند.
فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان با بیان اینکه همراهی اصحاب رسانه سبب اثربخشی فعالیت‌های این نهاد و روحیه اعتماد مردم به پلیس می‌شود، گفت: امیدواریم خبرنگاران سبب تقویت، توسعه و امنیت جامعه شوند.
سردار چناریان کاهش سرقت‌ها در جامعه، برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و خُرده فروشان، ادامه طرح ارتقا امنیت اجتماعی با رویکرد انظباطی در حوزه کاهش تصادفات، تقویت مرزهای کشور به سبب اینکه استان کرمان در جوار مرزهای ایران قرار دارد را الویت‌های پلیس استان کرمان عنوان کرد.
وی از کاهش 6درصدی سرقت‌های مهم استان کرمان در چهار ماهه نخست امسال خبرداد و گفت: استان کرمان در کشف سرقت‌ها  38 درصد نسبت به چهار ماهه نخست سال گذشته افزایش داشته و در مجموع جرائم 5درصد کاهش پیدا کرده است.
فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان بیان کرد: امیدواریم یک شاخص‌گذاری 10درصدی در حوزه کاهش در کرمان تحقق پیدا کند و تاکنون روند امیدوار‌کننده و مطلوبی در استان وجود داشته است.
سردار چناریان با اشاره به اینکه 20درصد قتل‌ها نسبت به سال گذشته در استان کرمان کاهش داشته است، تصریح کرد:  اقدامات امنیت در حوزه شرارات 41 درصد و نیز 28درصد شرارات به عنف در استان کرمان کاهش داشته است.
وی تصریح کرد: کشف محموله‌های مواد مخدر در استان  کرمان 70 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته که در چهار ماه نخست امسال 37.5 تن مواد مخدر کشف شده است.
فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان با بیان اینکه سلاح یک عامل ناامنی در استان است، گفت: 26درصد افزایش کشف سلاح  در چهار ماهه نخست امسال در استان کرمان وجود داشته که در این راستا بیش از 6 باند که با گروه‌های قاچاق مواد مخدر ارتباط داشتند، دستگیر شدند.
سردار چناریان با تأکید براینکه موادمخدر یک آمیختگی با شرارت و ناامنیتی دارد، تصریح کرد: 65 درصد مجرمان در زندان استان کرمان در زمینه  مواد مخدر است.
وی افزود: برای پاک‌سازی نقاط آلوده استان 24 طرح اجرا شده و تعدادی از خرده فروشان دستگیر و 400 نفر از معتادان پرخطر تحویل مراکز ترک اعتیاد داده شده‌اند.
فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان  با اشاره به مأموریت‌های پلیس در ارتباط با دستگیری ارازل و اوباش و طرح‌های ارتقا امنیتی استان، اظهار کرد: این طرح‌ها هفتگی در سطح استان با رویکرد ارتقا امنیت اجتماعی انجام می‌شود.
وی شرط ادامه این روند را همکاری و آگاهی مردم و حوزه مشارکت مردم عنوان کرد.
فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان از راه‌اندازی نخستین گروه پلیس‌های افتخاری در کرمان خبرداد و گفت: کاهش جرائم با مشارکت، مراقبت‌ها و همراهی مردم با پلیس که نقش رسانه‌ها در این زمینه بسیار تأثیرگذار است.
سردار چناریان با بیان اینکه جرائم حوزه مجازی توسط پلیس فتا رصد می‌شود، گفت: 92 درصد جرائم فضای مجازی با همکاری مردم در کرمان کشف شده که استان کرمان رتبه نخست را در این زمینه دارد.
وی با تأکید براینکه به هر اندازه  فضای مجازی، فضای ایده‌الی است به همان اندازه آسیب‌هایی را نیز دارد، بیان کرد: در فضای مجازی باید نقش هدایت، مدیریت و آگاه سازی وجود داشته باشد که پلیس فتا در این زمینه اقداماتی را تاکنون انجام داده است.
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه مواد مخدر یک پدیده آسیب‌زا در کشور است که بیشترین آسیب در استان کرمان دارد، افزود: حجم‌ قاچاق مواد مخدر و فعالیت‌ها باید اطلاع‌رسانی شود زیرا پنهان کردن واقعیت موضوع  به نفع جامعه مردم کرمان نیست.
سردار چناریان تصریح کرد: به اندازه‌ای که مواد مخدر به امنیت و چرخه اقتصادی استان کرمان آسیب می‌زند به استان سیسان بلوچستان آسیب نمی‌زند.
وی با بیان اینکه میزان آسیب و ضرری که مردم در زمینه مواد مخدر می‌بینند، بسیار زیاد است، بیان کرد: استان کرمان بیشترین آسیب را در  خُرده فروشی، اعتیاد و امنیت می‌بینند که باید مردم در این زمینه آگاهی داشته باشند و مسئولان بادستی در نظام باید حق این مردم را در تقویت پلیس افزایش دهند.
فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان  اظهار کرد: مواد مخدر در کرمان تولید نمی‌شود اما بیشترین آسیب‌ها را دارد و کم‌ترین بودجه در زمینه پیشگیری از وقوع جرم به این استان تخصیص داده می‌شود.
سردار چناریان تصریح کرد: رسانه‌ها یک رسالت جدی در آگاهی مردم در حوزه پیشگیری و آسیب‌های اجتماعی دارند.
وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در استان کرمان ضروری است، گفت: استان کرمان در محور ترانزیت مواد مخدر قرار دارد و جوانان  به  طرف گروه‌های قاچاق مواد مخدر کشیده می‌شوند.
فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان افزود: ساختار پلیس مواد مخدر کرمان  همانند استان فارس و اصفهان است اما میزان هزینه‌ای  که استان کرمان در زمینه مواد مخدر کم‌تر از دو استان است که باید حق آن از سوی دولت پرداخت شود.
یکی از اعضای کمیسیون امان‌نامه استان کرمان با بیان اینکه کمیسیون امان‌نامه در استانداری کرمان فعال است، گفت: افرادی که از اقدامات خود پشیمان هستند به دستگاه‌های امنیتی مراجعه و تقاضای دریافت امان‌نامه کنند که این به نفع خود، خانواده و جامعه است.
سردار چناریان با بیان اینکه فعالیت‌ فرهنگی باید در نظام جمهوری اسلامی ایران انجام شود، تصریح کرد: کم‌کاری دستگاه‌های اجرایی در زمینه عفاف و حجاب وجود دارد و تنها دستگاه پلیس در این زمینه نمی‌تواند فعالیت‌ انجام دهد.
وی افزود: خوشبختانه استان کرمان یکی از کم‌آسیب‌ترین استان‌ها در زمینه مصرف مواد مخدر صنعتی است و بیشترین حجم روان‌گردان در استان‌های غربی و مرکزی وجود دارد.
فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه بیشترین حجم مواد روان‌گردان از کشورهای غربی وارد ایران می‌شود، اظهار کرد: امسال سه باند مواد مخدر صنعتی با 18 کیلو گرم مواد در استان کرمان دستگیر و جمع‌آوری شده است.
سردار چناریان به فعالیت‌های فرهنگی درون پلیس کرمان اشاره و خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های بصیریت ‌افزایی و توسعه فعالیت‌های قرآنی در درون پلیس استان انجام شده است.
وی بابیان اینکه بیشتر به دنبال نظارت پلیس در استان هستیم، افزود: 60 نقطه از نقاط حساس استان کرمان از طریق دوربین به شکل امنیتی رصد می‌شوند.
فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه سه پایگاه 110 در کرمان وجود دارد، خاطرنشان‌کرد: فوریت‌ها و غیرفوریت‌ها  تا پایان امسال در استان کرمان ساماندهی می‌شود.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن