تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820873696




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشنواره حمایت از مردم نوارغزه درآتن برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: جشنواره حمایت از مردم نوارغزه درآتن برگزار شد آتن- ایرنا- رادیو یونانی زبانˈ کوکینوˈ به همراه تعدادی ازسازمان های مردم نهاد وهنرمندان یونانی، جشنواره فرهنگی به حمایت ازمردم غزه درشهرآتن برگزارکردند.


به گزارش دوشنبه شب ایرنا از آتن، رادیو یونانی زبان ˈ کوکینوˈ به همراه تعدادی ازسازمان های مردم نهاد وهنرمندان یونانی دوشنبه شب جشنواره فرهنگی به حمایت ازمردم غزه درشهرآتن برگزارکردند.
این جشنواره به ابتکارمدیریت رادیو یونانی زبانˈ کوکینوˈ،ˈ درمانگاه اجتماعی الینیکوˈ،ˈ فیرپلنتˈ،ˈ انجمن همبستگی با همه نیازمندانˈ،ˈانجمن فلسطینیان مقیم یونانˈ،ˈ انجمن همبستگی با ملت فلسطینˈ، تعداد از سازمان های مردم نهاد یونانی و تعدادی ازهنرمندان یونانی دوشنبه شب باحضور گسترده شهروندان آتنی مقابل دفترنمایندگی فلسطین درشهرآتن به نشانه حمایت ازمردم و نوار غزه،برگزار شد.
هنرمندان با اجرای برنامه های هنری وخواندن سرودهای انقلابی به حمایت از مردم نوارغزه، هرازگاهی درخلال اجرای این برنامه با همراهی معترضین به جنایات رژیم صهیونیستی برعلیه مردم غزه، طی شعارهایی جنایات نیروی های ددمنش رژیم ضهیونیستی را محکوم می کردند.
معترضین به جنایات رژیم صهیونیستی بر علیه مردم غزه با سردادن شعارهایی همچونˈ غزه غرق درخون است وجامعه جهانی درسکوت مرگبارˈ وˈ ما همه حامی کودکان، زنان و مردان غیرمسلح نوارغزه هستیمˈ، حمایت خود ازمردم نوارغزه را اعلام داشتند.
این جشنواره که تا نیمه شب دوشنبه ادامه داشت ، شهروندان یونانی داروهایی اهدایی به بیمارستان های غزه به را تحویل مسئولان برگزار این جشنواره قرار دادند.
ˈرادیو کوکینوˈ بیش از یک هفته است که با همکاری درمانگاه اجتماعی الینیکو و تعدادی از سازمان های مردم نهاد مراتباً با صدور فراخوانی هایی برای جمع آوری دارو به منظورارسال به بیمارستان های نوارغزه که هزاران کودک ، زن و سالخوردگان درآنها بستری هستند وهرروزه تعداد زیادی ازآنان به علت نبود دارو و امکانات جان خود را از دست می دهند، از شهروندان یونانی می خواهند که کمک های دارویی خود را به مسئولان جمع آوری کننده این کمک ها، تحویل دهند.
رادیو کوکینو دوشنبه دریکی از برنامه های خود ضمن تشکر ازاستقبال خوبی که تاکنون مردم دراهدای دارو به شهروندان نوارغزه کرده اند،اعلام کرد: جمع آوری دارو تا تاریخ 26 مرداد ماه ادامه خواهد داشت و داروهای اهدایی شهروندان از طریق سازمان ملل متحد ودفترنمایندگی فلسطین درشهر آتن، دراختیار بیمارستان های نوارغزه قرارداده خواهند شد.
اروپام**462**1547



21/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن