تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مسلمان آينه برادر خويش است، هرگاه خطايى از برادر خود ديديد همگى او را مورد حمله قرار ند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803961508




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پاکستان در نشست اضطراری «جده» درباره غزه شرکت می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: پاکستان در نشست اضطراری «جده» درباره غزه شرکت می کند اسلام آباد – ایرنا – وزارت امور خارجه پاکستان اعلام کرد «سرتاج عزیز» مشاور نخست وزیر این کشور در امور امنیت ملی و سیاست خارجی در نشست اضطراری روز سه شنبه (فردا) سازمان همکاری اسلامی در شهر جده عربستان سعودی شرکت خواهد کرد.


دومین نشست اضطراری کمیته اجرایی سازمان کنفرانس اسلامی درباره اوضاع اسفبار غزه روز سه شنبه هفته جاری در سطح وزیران امور خارجه کشورهای عضو، به میزبانی عربستان سعودی در شهر جده برگزار می شود.
نخستین نشست اضطراری این کمیته درباره غزه روز 19 تیرماه برگزار شده بود.
«ایاد امین عبدالله مدنی» دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در جریان سفری که روزهای دوشنبه و سه شنبه گذشته به اسلام آباد داشت، ضمن دیدار و گفت و گو بامقامات عالی این کشور از جمله «محمد نواز شریف» نخست وزیر و «ممنون حسین» رییس جمهوری در باره تحولات غزه، از «سرتاج عزیز» مشاور نخست وزیر پاکستان در امور سیاست خارجی برای شرکت در نشست اضطراری جده دعوت کرد.
مقامات عالی پاکستان در دیدار هفته گذشته خود با دبیرکل سازمان همکاری اسلامی، ضمن تکرار مواضع خود مبنی بر محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی علیه ساکنان بی دفاع و تحت محاصره غزه، بر ضرورت انجام اقدامات موثرتر از سوی مجامع بین المللی از جمله سازمان همکاری اسلامی برای متوقف کردن حملات رژیم صهیونیستی به غزه تاکید کردند.

** نشست جده درباره غزه، نوشدارو بعد از مرگ سهراب
روز شنبه گذشته ،«طاهر حسین مشهدی» یکی از نمایندگان مجلس پاکستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در اسلام آباد، نشست اضطراری قریب الوقوع سازمان همکاری اسلامی درباره غزه را «نوشدارو بعد از مرگ سهراب» دانست.
وی با بیان اینکه نمی توان به نتیجه بخش بودن این کنفرانس چندان خوش بین بود، اظهار داشت: در مجموع نمی توان عملکرد سازمان همکاری اسلامی را به دلیل نوع برخورد برخی دولت های عربی عضو این نهاد اسلامی در قبال تحولات اخیر غزه مثبت ارزیابی کرد.
این سناتور پاکستانی برگزاری نشست اضطراری وزیران امور خارجه کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در شهر جده عربستان را بسیار دیرهنگام دانست و گفت: اکنون که بیش از یک ماه از آغاز حملات مرگبار و ویرانگر اسراییل به غزه می گذرد و هزاران نفر از ساکنان نوار غزه به شهادت رسیده، یا مجروح و آواره شده اند، بعید است برگزاری چنین نشستی بتواند دردی از مردم دردمند و رنج دیده غزه درمان کند.
وی با بیان اینکه به هرحال پاکستان نیز در نشست هفته جاری جده شرکت خواهد کرد، گفت: سرتاج عزیز مشاور امنیت ملی و سیاست خارجی نخست وزیر پاکستان در این نشست حضور خواهد یافت و حامل پیشنهادهایی از سوی اسلام آباد برای کمک به حل بحران غزه خواهد بود.
بیش از یک ماه از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به غزه می گذرد و تاکنود حدود دو هزار فلسطینی شهید و دهها هزار نفر دیگر مجروح و آواره شده اند.
اگرچه دو طرف برای اجرای آتش بس موقت به مدت 72 ساعت توافق کرده اند و این آتش بس موقت از نیمه شب گذشته آغاز شده است، اما بیم آن می رود که این بار نیز این آتش بس شکننده و ناپایدار از سوی رژیم صهیونیتسی نقض شود.
فلسطینیان برای امضای قرارداد آتش بس پایدار با تل آویو ، شروطی را مطرح کرده اند که رفع محاصره غزه از جمله مهم ترین شروط آنان برای پذیرفتن آتش بس پایدار است.
آساق*5**1723 ** 1551



21/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن