تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 16 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه براى زنده كردن حق يك مسلمان، شهادت حقّ بدهد، روز قيامت در حالى آورده مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799614333




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقش سازمان ميراث‌ فرهنگي تعيين‌ کننده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ مرداد ۱۳۹۳ (۲۲:۴۵ب.ظ)
نقش سازمان ميراث‌ فرهنگي تعيين‌ کننده است مجري هشتمين نمايشگاه بين المللي گردشگري با اشاره به نقش تعيين کننده سازمان ميراث فرهنگي در برگزاري اين نمايشگاه گفت: اين دوره از نمايشگاه از نظر کمي و کيفي توسعه يافته است.
به گزارش خبرگزاري موج، فرهاد امينيان، مجري هشتمين نمايشگاه بين المللي گردشگري، در مراسم رونمايي از هشتمين نمايشگاه بين المللي گردشگري گفت: هشتمين نمايشگاه بين المللي گردشگري از 23 تا 26 بهمن ماه در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين المللي تهران برگزار مي‌شود.
وي با بيان اينکه اين نمايشگاه در تقويم سازمان جهاني جهانگردي به ثبت رسيده است، افزود: سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري در اين دوره از نمايشگاه نقش تأثيرگذار، تعيين کننده و راهبردي داشته است و همانند سال هاي گذشته فقط غرفه‌دار نبوده است.
امينيان يادآور شد: سياست گذاري اين نمايشگاه در 20 جلسه تخصصي و با حضور مسوولان سازمان ميراث فرهنگي انجام شده و طرح توسعه کيفي و کمي نمايشگاه مورد توجه جدي قرار گرفته است.
مجري هشتيم نمايشگاه بين المللي گردشگري ادامه داد: اين دوره از نمايشگاه گردشگري در فضايي به مساحت 21 هزار مترمربع برگزار خواهد شد که اين مساحت نسبت به سال گذشته 55 درصد رشد دارد.
وي با اشاره به اينکه تمامي بخش‌هاي نمايشگاه به تفکيک در سالن‌هاي مجزا به معرفي ظرفيت‌ها مي‌پردازند، افزود: هتل‌ها و مراکز اقامتي در سالن a44، شرکت‌هاي خدمات مسافرتي در سالن b44، صنايع وابسته در سالن‌هاي a,b31، شرکت‌هاي خارجي، مراکز آموزشي، علمي، فرهنگي، بانک‌ها و تشکل‌ها در طبقه همکف سالن 40 و صنايع دستي که به صورت راسته بازار سنتي به معرفي محصولات صنايع دستي مي‌پردازند در طبقه اول سالن 40، محصولات خود را در معرض نمايش بازديدکنندگان قرار مي‌دهند.
امينيان ادامه داد: نقطه عطف اين نمايشگاه سالن 38 است که در اين سالن 31 استان کشور در 31 غرفه به معرفي داشته‌هاي خود مي‌پردازند و فضايي مياني اين سالن به شکل نمادي از کوير طراحي خواهد شد.
وي تصريح کرد: در هشتمين دوره نمايشگاه بين المللي گردشگري، تمامي سازمان ها و وزارتخانه‌هايي که با موضوع گردشگري و صنايع دابسته به آن مرتبط هستند حضور دارند که از جمله مي‌توان به وزارت بهداشت و آمورش پزشکي، وزارت ورزش و جوانان، مناظق آزاد تجاري و فعالان بخش خصوصي گردشگري اشاره کرد.
مجري هشتمين نمايشگاه بين المللي گردشگري يادآور شد: سه کارگاه آموزشي در حاشيه اين نمايشگاه با موضوعات مختلف برگزار مي‌شود، 24 بهمن ماه کارگروه گردشگري سلامت، 25 بهمن ماه شيوه‌هاي نوين بازاريابي و 26 بهمن ماه کارگروه توزيع متوازن سفر براي علاقه‌مندان برگزار مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن