تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك حديث بفهمى بهتر است از آن كه هزار حديث [نفهميده] نقل كنى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819265325




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم ملی فوتسال صبح چهارشنبه راهی تبریز می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: تیم ملی فوتسال صبح چهارشنبه راهی تبریز می‌شود
کد خبر: ۴۲۴۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۳ - 11 August 2014


تیم ملی فوتسال ایران برای انجام بازی دوستانه با دبیری،‌ صبح روز چهارشنبه راهی تبریز خواهد شد.


به گزارش فارس، درحالیکه خسوس کاندلاس سرمربی تیم ملی فوتسال عازم اسپانیا شده، شاگردانش ساعت 8 صبح روز چهاشنبه تهران را به مقصد تبریز ترک خواهند کرد.


این تیم در روز ورود به تبریز یک جلسه تمرین انجام خواهد داد و ساعت 16 روز پنجشنبه 23 مرداد به مصاف شاگردان حسین شمس خواهد رفت.


همانطور که قبلا اعلام شده، تیم ملی با بازیکنان امید راهی تبریز می‌شود، البته قدرت بهادری بازیکن بزرگسال هم این تیم را همراهی می‌کند.


لیست تیم ملی برای این سفر 16 نفره است که البته محمد شجری و محمدرضا سنگ‌سفیدی مصدوم هستند و هنوز وضعیت آنها برای همراهی تیم ملی مشخص نشده است.


مهدی مصطفایی، سعید افشار، قاسم عروجی، سعید عباسی، علیرضا وفایی، میثم خیام، قدرت بهادری، علی عابدی، کرد مشهدی و اولادقبا از جمله بازیکنانی هستند که حضورشان در این بازی قطعی شده است.


این مسابقه به یاد مرحوم معدنی مربی تیم ملی والیبال و به منظور کسب آمادگی تیم دبیری برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا انجام می‌شود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن