تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى آيد و آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819266840




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عراق با حذف ایران حریف کره شمالی در فینال شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فوتبال قهرمانی زیر14 سال آسیا؛ عراق با حذف ایران حریف کره شمالی در فینال شد همدان- ایرنا- تیم عراق در چارچوب مرحله نیمه نهایی رقابت های فوتبال قهرمانی زیر14 ساله های آسیا با حذف تیم کشورمان حریف کره شمالی در دیدار نهایی شد.


به گزارش ایرنا در این بازی که عصر دوشنبه در حضور دیدگان دو هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه شهید حاجی بابایی شهر همدان برگزار شد، ذبیع الله کوهکن در دقیقه هشت و طاها شریعتی در دقیقه 63 گل های تیم کشورمان را به ثمر رساندند و گل های تیم عراق را محمدعلی خدیم در دقیقه 11 و محمدجلیل مظهر در دقایق 33 و 40 وارد دروازه ایران کردند.
ترکیب تیم ایران در این مسابقه متشکل از محمدرضا گلی، محمدرضا داوری، مهرداد زارعی، میلاد نجفی، طاها شریعتی، محسن گودرزی، محمد شریفی، وحید نامداری، ذبیح الله کوهکن، رسول غلامی و امیرحسین اسماعیل زاده به سرمربیگری علی حیدر شریفی بود.
سعد هاشم سرمربی عراق نیز عمار محمد، حبیب محمد، محمد راحم، جعفر عبود، محمد الجواد، علی خدیم، مهند علی خدیم، مندر نجم، حسن راحم، احمد سرتیپ و محمد جلیل مظهر را به میدان فرستاد.
قضاوت بازی برعهده ˈچای سانج هیوپˈ از کره جنوبی به همراه ˈوومینگ فنˈ از چین و ˈوایراماتو پاراسورامانˈ از هندوستان بود.
میلاد نجفی در دقیقه 32 از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.
تیم عراق در این بازی از ضربات ایستگاهی پشت 18 قدم منطقه جریمه ایران بهترین استفاده را کرد و توانست به دو گل از این حرکت تاکتیکی دست یابد.
محمدجلیل مظهر کاپیتان تیم عراق هر دو ضربه ایستگاهی را به گل تبدیل کرد تا بازیکنان این تیم نشان دهند روی این ضربات برای گلزنی حساب ویژه ای باز کرده اند.
شاگردان سعدهاشم پس از به ثمر رساندن گل تساوی با روحیه بهتری نسبت به تیم کشورمان کار کردند و در جنگ های فیزیکی به مراتب بهتر از ایران بودند تا در نهایت این بازی را به سود خود پایان بردند.
تعویض های علی حیدر شریفی سرمربی کشورمان در این بازی هم کارساز نشد و حتی در دو صحنه شوت بازیکنان ایران به دیرک دروازه حریف برخورد کرد تا در نهایت به شکست بسنده کنند.
عراقی ها با برتری در این بازی حریف تیم کره شمالی در دیدار فینال مسابقات شدند.
7520/576



20/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن