تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چهار چيز از خوشبختى و چهار چيز از بدبختى است: چهار چيز خوشبختى: همسر خوب، خانه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819720320




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرکت ۱۲ هزار نفر از جوانان و نوجوانان تويسرکاني در گفتمان‌هاي ديني رمضان ۹۳


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ مرداد ۱۳۹۳ (۱۹:۱۰ب.ظ)
حجت‌الاسلام علي کاروند: شرکت ۱۲ هزار نفر از جوانان و نوجوانان تويسرکاني در گفتمان‌هاي ديني رمضان ۹۳ سرپرست اداره تبليغات اسلامي تويسرکان از شرکت ۱۲هزار نفر از جوانان و نوجوانان اين شهرستان در گفتمان‌هاي ديني ماه مبارک رمضان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام علي کاروند با اعلام اين خبر، گفت: در طول ماه مبارک رمضان بيش از ۲۰۰ گفتمان ديني با حضور اساتيد برجسته اين شهرستان بصورت کارگاهي و همايشي برگزار شد که با استقبال بسيار خوب جوانان و اقشار مختلف مردم مواجه شد.
وي با بيان اينکه گفتمان ديني مؤثرترين طرح فرهنگي سازمان تبليغات اسلامي در راستاي مقابله با جنگ نرم استکبار است، افزود: يکي از بزرگ‌ترين دغدغه‌هاي بزرگان دين و علما، پاسخ‌دهي مناسب به سؤالات و شبهات ديني جوانان است که در اين راستا گفتمان‌هاي ديني بصورت نشست‌هاي چهره به چهره، چشم‌‌اندازي از ماهيت دين را فرا روي شرکت‌کنندگان نهاده است.
سرپرست اداره تبليغات اسلامي تويسرکان به موضوعات اين گفتمان‌ها اشاره و تأکيد کرد: آسيب‌شناسي عزاداري، جنگ نرم و هجوم خاموش، مهدويت، آسيب‌هاي اجتماعي، زن و خانواده، حجاب و عفاف، روابط دختر و پسر، نحله‌هاي انحرافي و عرفان‌هاي نوظهور و سلسله برنامه هاي سبک زندگي اسلامي، از جمله موضوعات اين گفتمان‌ها در رمضان ۹۳ در هيآت مذهبي، مساجد، حوزه هاي علميه، پايگاه هاي مقاومت بسيج و مراکز دانشگاهي شهرهاي تويسرکان، فرسفج و سرکان بود.
حجت‌الاسلام کاروند در ادامه محور اصلي اين گفتمان‌ها را آسيب‌هاي اجتماعي عنوان کرد و افزود: برگزاري گفتمان ديني يکي از اولويت‌هاي برنامه‌هاي اداره تبليغات اسلامي تويسرکان در راستاي رفع شبهات فکري جوانان بوده که تا کنون بسيار مثمر ثمر واقع شده است و همچنان تا پايان امسال ادامه خواهد داشت.
وي مهم‌ترين هدف از برگزاري گفتمان‌هاي ديني را رفع شبهات و سؤال‌هاي ديني و اعتقادي جوانان دانست و بيان کرد: ارتباط چهره به چهره جوانان با اساتيد با هدف پاسخگويي به سؤالات و رفع شبهات ديني موجب تغذيه فکري از نظر ديني و اعتقادي براي دانشجويان، طلاب، دانش آموزان و عموم مردم مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن