تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):صله رحم، انسان را خوش اخلاق، با سخاوت و پاكيزه جان مى‏نمايد و روزى را زياد مى‏كند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820780282




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مخالفت کمیسیون صنایع به تخصیص نیمی از درآمدهای نفتی


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مخالفت کمیسیون صنایع به تخصیص نیمی از درآمدهای نفتی
کد خبر: ۴۲۴۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۳ - 11 August 2014


سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: اعضای کمیسیون با پیشنهاد تخصیص 50 درصد از منابع فروش نفت به مناطق محروم، به دلیل مغایرت با توسعه متوازن مخالفت کردند.

روح الله عباسپور در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت در تشریح جزئیات جلسه کمیسیون گفت: بخشی از جلسه امروز مربوط به گزارش سفر اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس به استان خراسان رضوی و بازدید از واحدهای صنعتی منطقه بود.

نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی افزود: موضوع دیگر درباره اصلاح ماده 132 قانون برنامه پنجم بود، در این اصلاحیه آمده بود که 50 درصد از منابع درآمدهای نفتی هر منطقه در مناطق محروم و 2 درصد نیز به همان منطقه اختصاص یابد که اعضای کمیسیون صنایع و معادن این موضوع را مغایر با توسعه متوازن دانسته و آن را رد کردند.

وی ادامه داد: موضوع دیگر طرح اساسنامه شرکت ملی نفت ایران بود که چند ماده با پیشنهادات جزئی اصلاح و بند 6 ماده 8 هم عینا تصویب شد.

وی تصریح کرد: در بند 6 ماده 8 آمده که ایجاد، توسعه، استفاده و حفاظت از خطوط انتقال نفت تا مبادی تحویل پالایشگاهی و انتقال نفت به پایانه های صادراتی از وظایف و اختیارات شرکت ملی نفت است.

تبصره 7 ماده 86 هم که مربوط به منع احداث بنا و ساختمان در طرفین خطوط لوله انتقال گاز مصوب 1350 در مورد خطوط لوله نفت و مشتقات نفتی بود به دلیل مخالفت نمایندگان اصلاح و مقرر شد که وزارت نفت آیین نامه اجرایی را آماده و دولت در این زمینه تصمیم گیری کند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن