تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كم بخورد، سالم مى‏ماند و هر كس زياد بخورد تنش بيمار مى‏شود و قساوت قلب پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819940094




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شورای المپیک آسیاازاحتمال برگزاری بازیهای آسیایی در سال 2018 خبر داد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: شورای المپیک آسیاازاحتمال برگزاری بازیهای آسیایی در سال 2018 خبر داد اصفهان - ایرنا - شورای المپیک آسیا اعلام کرد: در صورتیکه اندونزی میزبان هجدهمین دوره بازیهای آسیایی شود، این بازیها یک سال زودتر از موعد مقرر و در سال 2018 برگزار خواهد شد.


به گزارش ایرنا از شبکه الکاس و الدوری قطر، شورای المپیک آسیا روز دوشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: پس از کناره گیری ویتنام از میزبانی این بازیها، سه کشور درخواست میزبانی این بازیها را دارند.
شورای المپیک آسیا در این بیانیه خود آورده است: پرونده اندونزی برای میزبانی هجدهمین دوره بازیهای آسیایی کامل تر بوده و این کشور همه خواسته های شورای المپیک آسیا را برآورده کرده است.
این شورا در عین حال با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اندونزی در سال 2019،اضافه کرد: در صورت پیروزی این کشور در کسب میزبانی هجدهمین دوره بازیهای آسیایی، چاره ای جز برگزاری این بازیها در سال 2018 نخواهد بود.
شورای المپیک آسیا بااشاره به اینکه بازیهای المپیک نیز در سال 2018 برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این موضوع مشکلات برگزاری بازیهای آسیایی در صورت پیروزی اندونزی در کسب میزبانی رقابت ها را افزایش می دهد.
این بیانیه با اشاره به اینکه شورای المپیک آسیا زمان زیادی برای انتخاب میزبان هجدهمین دوره بازیهای آسیایی ندارد، تصریح کرد: شورای المپیک آسیا سعی خواهد کرد در مجمع عمومی خود که در ماه سپتامبر میلادی در حاشیه برگزاری هفدهمین دوره بازیهای آسیایی در شهر اینچئون کره جنوبی برگزار می شود، آنچه به سود بازیهای آسیایی است را تصمیم گیری کند.
هفدهمین دوره بازیهای آسیایی از 19 سپتامبر تا 4 اکتبر به میزبانی کره جنوبی در شهر اینچئون برگزار می شود.
پیش از این قرار بود هجدهمین دوره بازیهای آسیایی به میزبانی ویتنام در شهر هانوی برگزار شود اما این کشور به دلیل مشکلات اقتصادی در ماه آوریل از میزبانی این رقابت ها انصراف داد.
ورزشی**7132**1590



20/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن