تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را با غیر زبانتان بخوانید تا از شما پارسایی و کوشش و نماز و خوبی را ببینند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798992640




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیت‌الله علم‌الهدی: تشنگان قدرت دستاویز استکبار جهانی می‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



آیت‌الله علم‌الهدی: تشنگان قدرت دستاویز استکبار جهانی می‌شوند
 امام جمعه مشهدمقدس با بیان اینکه تشنگان قدرت دستاوزیر استکبار جهانی می‌شوند، گفت: مشکل امروز جمهوری اسلامی استکبار نیست بلکه قدرت‌یابی و فرصت‌طلبی برخی جریانات داخلی است.



به این مطلب امتیاز دهید

  به گزارش جام نیوز به نقل از تسنیم، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی دقایقی در جمع پیشکسوتان بسیج خراسان رضوی که در محل دفتر امام جمعه مشهد مقدس برگزار شد، اظهار کرد: شما پیشکسوتان بسیجی یک امید و سرافرازی برای ما و نظام محسوب می‌شوید، در واقع شما استوانه‌های مقاومت نظام هستید و با حضور فعال در عرصه مقاومت، آن را در عرصه جامعه نهادینه کردید و حضور و نشاط شما در نظام یک پشتوانه است.
وی با اشاره به اینکه 35 سال از عمر نظام اسلامی می‌گذرد، تصریح کرد: هیچ زمانی و هیچ انقلابی در دنیا آن قدر مانند انقلاب ما مورد دشمنی و هجوم قرار نگرفته است و در مقابل این همه دشمنی نه تنها باقی مانده بلکه قوی‌تر و نیرومندتر به راه خود ادامه می‌دهد.
دنیا امروز به جای براندازی به فکر موازنه قدرت با ما است
امام جمعه مشهدمقدس با تاکید بر این که این قدرت نتیجه مقاومت بسیجیان پیشکسوت است، گفت: حضور شما و تداوم مقاومت شما سبب خرسندی و بشارت ما است، 35 سال است که شماها در مقابل براندازی دشمن مبارزه می‌کنید و اکنون کار به جایی رسیده که دنیا به جای فکر براندازی به فکر موازنه قدرت با ما باشد.
آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای عنوان کرد: این مذاکرات بیش از 15 سال است که شروع شده و تحت عنوان مذاکرات دو نیت وجود دارد، یک نیت ظاهری و دوم نیت پشت پرده است.
وی افزود: ظاهر مسدله این است که 1+5 در مقابل هسته‌ای شدن ایران ایستادگی می‌کند اما در واقع تمام قدرتمندان دنیا در یک طرف موضوع، در مقابل قدرت و مقبولیت جمهوری اسلامی مقاومت می‌کند.
امام جمعه مشهدمقدس با اشاره به اینکه استکبار جهانی هنوز در زمان گذشته سیر می‌کند، بیان کرد: امروزه رشد ارتباطات سبب رشد و بینش مردم دنیا شده و در جریان مذاکرات مردم دنیا می‌گویند چه‌جوری است که آمریکا با 16 هزار کلاهک هسته‌ای از ایران می‌ترسد و پشت کشور ایران چه قدرتی وجود دارد.
امروز استکبار جهانی به فکر مقابله با قدرت‌ ایران در عرصه منطقه و جهانی است
آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به مواضع استکبار جهانی در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی گفت: آنها یک زمانی فکر می‌کردند با یک کودتا می‌توانند بساط ما را برچینند اما امروزه به فکر مقابله با قدرت‌ ایران در عرصه منطقه و جهانی هستند.
وی با اشاره به اینکه آغاز این مقاومت از کجا بوده است، بیان کرد: نقطه آغاز این مقاومت، مقاومت در مقابل گلوله‌های شاه جلاد بود؛ بعد از آن ظهور شما بسیجیان در عرصه کشور است که در جنگ تحمیلی از ارزش‌ها و آرمان‌های ما دفاع کردید و اکنون این ارزش‌ها و عرصه مقاومت به غزه و منطقه نفوذ پیدا کرده است.
امام جمعه مشهد تصریح کرد: اکنون استکبار جهانی نمی‌داند در مقابل جهنمی که در غزه برای آنها ایجاد شده چه تصمیمی بگیرد و اکنون عکس مقام معظم رهبری در 20 متری مرز اسرائیل است و انقلاب اسلامی از آنجا دفاع می‌کند.
مقاومت در جنگ غزه پیروز بیرون می‌آید
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه سرفصل این مقاومت بسیجیان پیشکسوت هستند، گفت: تحلیل این است که مقاومت در جنگ غزه پیروز بیرون می‌آید، براساس تحلیل 3 استکبار جهانی، ایران در دو جبهه به طور همزمان پیروز قطعی است.
آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به پیروزی‌های ایران در جبهه‌های مختلف عنوان کرد: مدیریت حکیمانه مقام معظم رهبری عامل اصلی این پیروزی‌هاست، ایشان در یک ربع قرن در جریان مقاومت یکه و تنها در مقابل جریان‌ها و موضع‌گیری‌ها و نوسانات سیاسی رهبری کرده‌اند.
وی با اشاره به اینکه قدرت ایران امروزه یک معجزه الهی است اظهار کرد: اگر همین روش و برنامه ادامه پیدا کند هژمونی استکبار فرو می‌ریزد و آنوقت زمینه برای ظهور امام زمان فراهم می‌شود و دیگر کار تمام است.
مشکل امروز جمهوری اسلامی، فرصت‌طلبی برخی جریانات داخلی است
امام جمعه مشهد با اشاره به مشکلاتی که در مقابل نظام وجود دارد گفت: مشکل امروز جمهوری اسلامی استکبار نیست بلکه قدرت‌یابی و فرصت‌طلبی برخی جریانات داخلی است.
آیت‌الله علم‌الهدی با بیان اینکه عده‌ای تشنه قدرت هستند عنوان کرد: آنان آنچنان کر و کور شده‌اند که تحلیل‌ها و نصیحت‌ها را نمی‌شنوند و فقط به فکر آن‌ هستند تا چگونه با خشنود کردن قدرت‌های سلطه‌گر به میز قدرت برسند.
تشنگان قدرت دستاویز استکبار جهانی می‌شوند
وی با تاکید بر اینکه تشنگان قدرت دستاویز استکبار جهانی می‌شوند بیان کرد: آنها نتیجه اینکه خشنودی استکبار به کجا می‌رسد را محاسبه نمی‌کنند بلکه تنها زمینه‌ای برای رسیدن به قدرت می‌بینند.
امام جمعه مشهد مقدس افزود: این جریان‌ها برای دشمن ابزار و دستاویزی می‌شوند و بعد از مدتی به صورت نیروی عملیاتی برای آن‌ها کار می‌کند.
آیت‌الله علم‌الهدی با تاکید بر اینکه تمام ترس ما از این جریان‌هاست، گفت: در این عرصه وظیفه شما فعالان بسیجی فرصت‌شناسی و تحلیل‌های شما در این زمینه است؛ اکنون ما نسبت به یکسری نیروهای عظیم حزب‌اللهی که امام و جنگ را ندیده‌اند و با تمام اطمینانی که به آن‌ها داریم، اگر شماها نباشید امکان لیز خوردن آن‌ها وجود دارد و این معجزه خاک جبهه است.    




۲۰/۰۵/۱۳۹۳ - ۱۵:۲۷




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن