تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819452267




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمایت از غزه محور تمامی فعالیت های فرهنگی و ورزشی گیلان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: حمایت از غزه محور تمامی فعالیت های فرهنگی و ورزشی گیلان است رشت - ایرنا - معاون فرهنگی و امور جوانان اداره ورزش گیلان گفت: حمایت از غزه محور تمامی فعالیت های فرهنگی و ورزشی گیلان است.


ˈ سیداسماعیل پاداش ستودهˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای تحقق حقوق قانونی و آرمان های مقدس ملت ستمدیده فلسطین و محکومیت جنایت های رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی، تمامی فعالیت های فرهنگی و ورزشی در این استان معطوف به حمایت از مردم و کودکان غزه خواهد بود.
وی اجرای برنامه های متنوع فرهنگی ورزشی در ایجاد هماهنگی و وفاق بین المللی را مهم دانست و یادآور شد: مشارکت دستگاه های اجرایی استان از جمله شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی ، معاونت ورزشی اداره کل و بسیج ورزشکاران به عنوان بازوان حمایتی بسیار موثر است.
وی ادامه داد: همچنین بازشناسی هویت جعلی رژیم صهیونیستی از اصلی ترین مواردی است که در سلسله نشست های سمن ها مورد بحث قرار خواهد گرفت.
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره ورزش گیلان بیان کرد : همواره تلاش داریم تمامی فعالیت های فرهنگی را در حوزه جوانان بر منویات مقام معظم رهبری استوار کرده تا شاهد اثربخشی مطلوبی در جامعه باشیم .
ستوده برافراشتن پرچم فلسطین را در مسابقات ورزشی به خصوص دیدار اخیر لیگ برتر تیم ملوان بندرانزلی مدعای تحرکات فرهنگی ساختار اداره کل ورزش و جوانان گیلان در حمایت از کودکان مظلوم غزه ارزیابی کرد و گفت: تمامی مسابقات ورزشی در هفته های اخیر با جهت گیری های سیاسی و محکومیت صهیونیسم غاصب بوده و خواهد بود.
وی اضافه کرد: همچنین مسابقات قرآنی در مرکز استان برگزار می شود که این رقابت ها پس از برگزاری مسابقات شهرستانی به صورت متمرکز در رشت برگزار خواهد شد.ک/3
7285/603



20/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن