تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده اى حقیقت ایمانش را کامل نمى کند مگر این که در او سه خصلت باشد: دین شناسى، تدبر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804056825




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وجود آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي نقش موثري در کسب تجربه و شغل پايدار دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ مرداد ۱۳۹۳ (۱۳:۴ب.ظ)
مديرکل آموزش فني و حرفه‌اي استان قم: وجود آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي نقش موثري در کسب تجربه و شغل پايدار دارد مديرکل آموزش فني و حرفه‌اي استان قم اهميت آموزش‌هاي مهارتي براي فارغ‌التحصيلان دانشگاهي را مهم عنوان کرد و يادآور شد: با توجه به وجود فارغ‌التحصيلان متعدد ولي بي‌تجربه، وجود آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي نقش موثري در کسب تجربه و شغل پايدار دارد.
به گزارش خبرگزاري موج، احمد عطارنيا به همراه رؤسا و مديران بخش‌هاي اداره کل فني و حرفه‌اي در ديدار با آيت‌الله سعيدي به فعاليت‌هاي آموزشي اين اداره کل اشاره و اظهار کرد: اداره کل فني و حرفه‌اي در استان از زمان تاسيس تاکنون همواره به دنبال آموزش افراد به صورت رايگان در زمينه‌هاي مختلف بوده است.
وي افزود: 164 پرسنل و 150 مربي در اين اداره به انجام فعاليت‌هاي مهارتي و آموزشي مي‌پردازند.
مديرکل آموزش فني و حرفه‌اي قم به فعاليت 8 مرکز در استان اشاره کرد و گفت: در بيش از 34 کارگاه و دو دانشگاه حرفه‌هاي مختلف آموزش داده مي‌شود.
عطارنيا هدف از آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي را ترويج و توسعه آموزش‌هاي مهارتي دانست و بيان کرد: برگزاري کلاس‌ها و رواج آموزش‌هاي مهارتي نقش گسترده‌اي در ترويج مهارت‌ها دارد.
وي به موفقيت آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي اشاره و بيان کرد: تقريبا 70 درصد آموزش‌ها اشتغال را به همراه داشته است، در سال گذشته 14 هزار نفر از آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي بهره‌مند شده‌اند.
مديرکل آموزش فني و حرفه‌اي قم يادآور شد: 5 هزار نفر در بخش صنعت ساختماني و 4 هزار و 500 نفر نيز در بخش قالي‌بافي آموزش لازم را ديده‌اند و توانستند از 80 درصد مزاياي دولتي نيز بهره‌مند شوند.
عطارنيا به ارتقاء اداره کل فني و حرفه‌اي استان اشاره و خاطرنشان کرد: آموزش‌ها در دو بخش خصوصي و دولتي انجام گرفته و موفقيت‌هاي بسياري نيز کسب شده است به حدي که اين اداره توانست 15 پله پيشرفت داشته باشد و در ميان اداره‌هاي فني و حرفه‌اي کل کشور مطرح شود.
وي افزود: اداره کل فني و حرفه‌اي استان در زمينه ارزيابي عملکرد رتبه نخست، در تعهدات آموزشي رتبه دوم و در عرصه عملکرد نيز رتبه پنجم را کسب کرده است.
مديرکل آموزش فني و حرفه‌اي قم به گسترش آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي در زندان‌ها اشاره و عنوان کرد: در سال گذشته در مرکز ثابت امام حسن مجتبي(ع) 11 هزار زنداني آموزش‌هايي را فراگرفتند که اين آموزش‌ها بازگشت اين افراد به زندان را 80درصد کاهش داده است.
عطارنيا به فعاليت در بخش‌هاي روستايي استان اشاره کرد و گفت: 791 نفر در سال گذشته از آموزش‌هاي مهارتي فني و حرفه‌اي بهره‌مند شدند که در اين راستا قصد داريم آموزش به قشر ضعيف جامعه را بيشتر کنيم.
وي با اشاره به اينکه در حال حاضر فرد بيکار داراي مهارت در استان نداريم تصريح کرد: در راستاي ارتقاء دانش و تجربه افراد، به دنبال ايجاد زمينه اشتغال در سطح استان هستيم.
مديرکل آموزش فني و حرفه‌اي قم افزود: در راستاي افزايش آموزش‌هاي مهارتي تفاهم‌نامه‌هايي با ارگان‌هاي مختلف از جمله اداره کل بهزيستي استان، آموزش و پرورش، مرکز خدمات حوزه علميه قم و... منعقد کرده‌ايم.
عطارنيا گفت: درصدد ايجاد يک مرکز براي آموزش خانواده‌هاي طلاب در پرديسان هستيم که البته اين آموزش‌ها را در شهرک‌هاي مختلف در سطح استان نيز داريم.
وي به مسابقات ملي مهارت اشاره و بيان کرد: در سيزدهمين دوره مسابقات ملي مهارت دانش‌آموختگان اين مرکز موفق به کسب رتبه‌هاي برتر شدند .
مديرکل آموزش فني و حرفه‌اي قم در پايان اهميت آموزش‌هاي مهارتي براي فارغ‌التحصيلان دانشگاهي را مهم عنوان کرد و يادآور شد: با توجه به وجود فارغ‌التحصيلان متعدد ولي بي‌تجربه، وجود آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي نقش موثري در کسب تجربه و شغل پايدار دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن