تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى امت من كسى است كه هنگام پر شدن زمين از بيداد و ظلم، آن را پر از قسط و عدل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803052915




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خوروش: زمان بازگشت نويدکيا مشخص نيست


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: خوروش: زمان بازگشت نويدکيا مشخص نيست
سرپرست تيم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: نويدکيا در حال حاضر مراحل درماني را پشت سر مي‌گذارد و براي بازگشت او نمي‌توانيم زمان تعيين کنيم.

رسول خوروش در مورد اينکه گفته مي‌شود رحمان احمدي به دليل نيمکت‌نشيني در سپاهان ناراحت و معترض است، گفت: اين موضوع به هيچ عنوان صحت ندارد. احمدي زماني که تصميم به ماندن در سپاهان گرفت مي‌‌دانست رقيبي مثل گردان دارد و از طرفي شهاب گردان هم مي‌‌دانست که بعد از ماندن در سپاهان بايد با احمدي رقابت کند. آنها با هم دوست هستند و در حالي که با يکديگر رقابت مي‌‌کنند رابطه خوبي با هم دارند.

به گزارش تسنيم، وي در ادامه تأکيد کرد: متأسفانه مدتي است که چنين شايعاتي درباره سپاهان مطرح مي‌‌شود ولي ما به اين مسائل توجهي نمي‌کنيم. قبل از شروع فصل شايعات مختلفي در مورد محرم نويدکيا درست کردند حتي گفتند او به استقلال مي‌‌رود. مدتي بعد بحث قرارداد برخي از بازيکنان سپاهان مطرح شد و شايعاتي هم در مورد کرانچار درست کردند. بعد از آن هم مسائلي در مورد من مطرح شد. اين شايعات چيزي نيست که ما بخواهيم آنها را جدي بگيريم.

سرپرست تيم فوتبال سپاهان در خصوص وضعيت محرم نويدکيا و اينکه او چه زماني به ميادين فوتبال بازمي‌گردد، اظهار داشت: براي بازگشت محرم نمي‌‌توان زمان تعيين کرد. او در حال حاضر مراحل درماني را پشت سر مي‌گذارد و تمرينات ويژه‌اي انجام مي‌‌دهد تا آماده شود. ممکن است نويدکيا به زودي شرايط بازي را پيدا کند و اين امکان هم وجود دارد که مراحل درماني‌اش طولاني شود. با اين حال او به صورت جدي کارش را انجام مي‌‌دهد تا به شرايط بازي برسد.

خوروش با اشاره به ديدار حساس استقلال و سپاهان در هفته سوم ليگ برتر خاطر نشان کرد: استقلال براي ما تيمي قابل احترام بوده و هميشه يکي از مدعيان جدي قهرماني است. با اين حال ما در زمين خودمان بازي مي‌کنيم و بايد استقلال را ببريم تا مسير خوب‌مان را ادامه دهيم. نتيجه قابل پيش‌بيني نيست ولي اگر اين سه امتياز را بگيريم مطمئناً راه سپاهان براي موفقيت هموارتر خواهد شد.

وي در مورد اينکه بسياري از اهالي فوتبال سپاهان را مدعي اول قهرماني ليگ برتر مي‌دانند، گفت: ما امسال يکي از مدعيان قهرماني هستيم و اميدواريم در نهايت به هدفي که داريم برسيم. ما قبل از شروع فصل سعي کرديم براي برطرف کردن نقاط ضعف و تقويت سپاهان، بازيکنان جديدي بگيريم و خوشبختانه از اين خريدها هم جواب گرفتيم. مطمئناً در بازي‌هاي آينده مي‌توانيم با هماهنگي بيشتري بازي کنيم.

سرپرست تيم فوتبال سپاهان درخصوص سقوط هواپيماي سپاهان اير آن هم در حالي که اين تيم با آن به تبريز سفر کرده بود، گفت: اين هواپيما مدت‌ها در خطوط هواپيمايي کار مي‌کرد و مشکلي پيش نيامده بود. متأسفانه اتفاق بدي افتاد و همه ما از اين موضوع ناراحت هستيم. به هر حال ما براي سفر به شهرهاي مختلف با مشکلات مواجه هستيم و به عنوان مثال بايد گفت که در طول هفته از اصفهان به شهري مثل تبريز فقط يک پرواز وجود دارد. اگر هم بخواهيم با اتوبوس سفر کنيم بايد يک روز در راه باشيم. با اين حال براي آينده فکر بهتري مي‌‌کنيم تا دچار مشکل نشويم.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook


ارسال نظرات
نام
پست الکترونیک

متن نظر


دوشنبه 1393/05/20 11:39تعداد بازدید: 1,446





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن