تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804503000




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نبرد قدرت های شرق و غرب آسیا برای تعیین فینالیست ها


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فوتبال قهرمانی زیر14 سال آسیا؛ نبرد قدرت های شرق و غرب آسیا برای تعیین فینالیست ها همدان- ایرنا- مرحله نیمه نهایی رقابت های فوتبال قهرمانی زیر 14 ساله های آسیا در حالی روز دوشنبه برگزار می شود که دو تیم مطرح شرق و غرب آسیا برای رسیدن به دیدار نهایی به پیکار می پردازند.


به گزارش ایرنا در نخستین بازی و از ساعت 15 امروز(دوشنبه) در ورزشگاه شهید حاجی بابایی شهر همدان ابتدا تیم های کره شمالی و کره جنوبی به مصاف یکدیگر می روند، دیداری که سرمربیان هر دو تیم تاکید دارند فارغ از مسایل غیر فوتبالی بین دو کشور می خواهند یک بازی جوانمردانه و جذاب را برگزار کنند.
کره شمالی در دور گروهی مسابقات توانست با برتری مقابل تیم های ایران و عربستان و تساوی برابر تیمور شرقی به عنوان سرگروه A به مرحله نیمه نهایی رقابت ها صعود کند.
این تیم به ادعای برخی از مربیان دارای بازیکنانی با سنین بالاتر از 14 سال است اما ˈکیم چول جینˈ سرمربی کره ای این ادعا را تکذیب می کند و معتقد است وقتی تیمی خوب بازی می کند و گل می زند دلیلی ندارد این بهانه ها از جانب تیم بازنده مطرح شود.
با این حال کره شمالی به عنوان موفق ترین تیم گروه A امروز مصاف سختی مقابل رقیب دیرینه خود کره جنوبی دارد.
کره شمالی با تمام نفرات خود در این بازی حضور خواهد داشت و دیدارهای قبلی کره ای ها نشان داده که کمترین تغییرات را در ترکیب خود صورت می دهند و عملکرد خوب نفرات اصلی دلیل عدم جابجایی در چیدمان بازیکنان اصلی است.
کره جنوبی هم پس از باخت واپسین دقایق بازی نخست خود مقابل عراق در دو دیدار بعدی مرحله گروهی مقابل تایلند و تاجیکستان موفق عمل کرد تا با دو پیروزی و یک شکست به عنوان تیم دوم گروه B به نیمه نهایی راه یابد.
کره ای ها پس از باخت برابر عراق دست به تغییرات در ترکیب تیم خود زدند و در دو دیدار بعدی مقابل تایلند و تاجیکستان به ترتیب با نتایج هشت بر صفر و دو بر صفر به پیروزی رسیدند.
تیم کره جنوبی در دیدارهای مرحله گروهی نشان داده که از انسجام تیمی و تاکتیک پذیری بسیار خوبی برخوردار است و عمده گل های به ثمر رسیده این تیم هم محصول کار گروهی و نفوذ به عمق دفاع حریف بوده است در حالیکه کره شمالی با اتکا به فیزیک بدنی و جنگندگی بازیکنان و نیز قدرت شوت زنی نفراتش بیشتر گل های خود را به ثمر رسانده است.
در دومین دیدار این مرحله ایران و عراق، دو رقیب سنتی غرب آسیا به مصاف هم می روند.
عراقی ها همواره از تیم های موفق در رده سنی پایه بوده اند و در رقابت های امسال نیز عملکرد درخشانی را به نمایش گذاشته و حتی در مرحله گروهی ما قبل نیمه نهایی نیز با برتری مقابل تیم های تایلند و عراق و تساوی برابر تاجیکستان به عنوان سرگروه B به این مرحله رسیدند.
تیم عراق هم از جمله تیم هایی هستند که برخی تیم ها نسبت به بالا بودن سن برخی بازیکنان این تیم اعتراض داشته اند اما سرمربی عراق رده سنی آنها را قانونی و قدرت تیم خود را نشان از آمادگی بالای بازیکنان می داند.
تیم عراق در مرحله گروهی مسابقات عملکرد بسیار خوبی به نمایش گذاشت و با بیشترین امتیاز نسبت به سایر تیم ها توانست گام به مرحله نیمه نهایی بگذارد.
عراقی ها در اغلب دیدارهای خود با ترکیب ثابت حضور یافته اند و سرمربی این تیم هم بیشتر متمایل به بازی و سیستم هجومی است که در گلزنی و پیروزی های این تیم هم موثر بوده است.
تیم کشورمان هم پس از برتری مقابل تیمور شرقی در بازی نخست خود نتوانست برابر کره شمالی به پیروزی برسد تا نخستین باخت یکسال اخیر این تیم ثبت شود.
بازیکنان تیم کشورمان در بازی پایانی مقابل تیم عربستان توانستند این تیم را یک بر صفر شکست دهند تا به عنوان تیم دوم گروه A راهی مرحله نیمه نهایی شوند.
حالا با بازگشت ذبیع الله کوهکن کاپیتان و همه کاره خط میانی کشورمان به همراه معراج اسماعیلی دروازه بان اصلی این تیم که در بازی قبلی به دلیل دو اخطاره بودن محروم بودند، شرایط بهتری رقم خواهد خورد.
سرمربی تیم کشورمان بیشتر تمایل داشت در نیمه نهایی با یکی از تیم های شرق آسیا رقابت کند اما حالا باید با عراق رقیب دیرینه فوتبال کشورمان در غرب آسیا بازی کند.
این دیدار ساعت 18 عصر امروز(دوشنبه) در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج برگزار می شود تا در نهایت چهره فینالسیت های این دوره از مسابقات مشخص شود.
7520/576



20/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن