تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819579311




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دژاگه: العربي را انتخاب کردم چون سرشناس است


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: دژاگه: العربي را انتخاب کردم چون سرشناس است
کد خبر: ۴۲۴۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۱ - 11 August 2014


هافبک تيم ملي فوتبال ايران از دلايل خود براي انتخاب العربي قطر سخن گفت. او مي گويد اين تيم قطري را انتخاب کرده چون تيمي است سرشناس و شناخته شده.


کمتر کسي فکر مي کرد که اشکان دژاگه بازيکن تيم ملي فوتبال ايران، فولام را به مقصد قطر ترک کند اما اين بازيکن تصميم گرفت تا به خليج فارس بيايد و پيراهن العربي قطر را بر تن کند.


به گزارش ايسنا، دژاگه درباره دلايل خود براي انتخاب العربي گفت: ترجيح دادم که با العربي قرارداد امضا کنم چرا که اين تيم شهرت و آوازه زيادي دارد و از باشگاه‌هايي است که در خارج قطر هم شناخته شده. گذشته از اين هم بسياري از بازيکنان ايراني هم در اين تيم بازي کرده‌اند.


ايمواه ازکيل ديگر بازيکن سرشناس العربي هم از پيوستن به اين تيم بسيار خوشحال است. او گفت: از اينکه به چنين باشگاه بزرگي پيوسته‌ام بسيار خوشحال هستم. العربي از تيم‌هاي سرشناس قطري است که طرفداران زيادي دارد. زمان آن فرارسيده که العربي به جايگاهي که شايسته‌اش است برگردد. همه بازيکنان تمام توان خود را براي موفقيت اين تيم به کار خواهند گرفت. من تجربه زيادي در فوتبال اروپا دارم که اين بدون شک کمک زيادي به من خواهد کرد.


العربي در فصل جابجايي تابستاني بازيکنان سرشناسي به خدمت گرفت. اشکان دژاگه، ايمواه ازکيل، پابلو فرناندز و پائولينيو، چهار بازيکن سرشناس خارجي اين تيم به شمار مي آيند. البته اين تيم سامي جابر بازيکن سابق تيم ملي فوتبال عربستان را هم به عنوان مدير بخش ورزشي خود انتخاب کرد.


العربي در حال حاضر در آلمان اردو زده است و فصل آمادگي خود را پشت سر مي گذارد. اين تيم در ديدار دوستانه اخير خود با يک گل مغلوب الشارجه شد. اشکان دژاگه در اين ديدار 90 دقيقه در ترکيب تيم جديدش به ميدان رفت.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن