تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 17 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799677354




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خسرو حیدری:نباید پرسپولیس را از کورس قهرمانی خارج کرد/در جام‌جهانی‌ هزار تومان هم پول نگرفتیم


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


خسرو حیدری:نباید پرسپولیس را از کورس قهرمانی خارج کرد/در جام‌جهانی‌ هزار تومان هم پول نگرفتیم ورزش > لیگ برتر - بازیکن ملی پوش استقلال می گوید سپاهان تیم خطرناکی است اما آنها هم در اصفهان حریف دست و پا بسته ای نیستند.

امیر حسین اعظمی:خسرو حیدری مدافع - هافبک تأثیرگذار استقلال امیدوار است این تیم اتفاقات تلخ فصل گذشته را جبران کرده و در لیگ امسال قهرمان شود. او که تأثیرگذاری‌‌اش در استقلال را از همان هفته اول با دادن دو پاس گل نشان داد، در مورد شرایط فعلی استقلال، بازی حساس با سپاهان و مسائل دیگر به سؤالات خبر‌ورزشی پاسخ می‌دهد. او بازی این هفته با سپاهان را یک مسابقه سخت برای تیمش توصیف می‌کند. ابتدا در مورد شروع خوب استقلال در ليگ صحبت كنيد. 
گرفتن امتيازهاي ابتداي فصل بسيار مهم است. تيم امسال نسبت به سال گذشته تغيير كرده و البته يكسري بازيكن مصدوم هم داريم كه اگر برگردند، فصل خوبي خواهيم داشت. پارسال ليگ براي ما خيلي بد تمام شد ولي اميدوارم امسال همه‌ چيز عوض شود و قهرمان شويم. 
استقلال نسبت به سال گذشته چه فرقي كرده است؟
ما پارسال هم تيم خوبي داشتيم ولي با جدايي چند بازيكن مثل منتظري، نكونام و مجيدي دچار مشكلاتي شديم. امسال اما بازيكنان خوبي به تيم اضافه شدند و اسكلت اصلي تيم حفظ شد. تلفيقي از بازيكنان جوان و باتجربه را در اختيار داريم و اين به‌ سود استقلال است. 
خيلي‌ها معتقدند امسال فقط سپاهان و استقلال مدعي جدي قهرماني هستند و حتي پرسپوليس را هم بايد از جمع مدعيان خارج كرد. نظر شما چيست؟
اصلاً اين‌طور نيست. پرسپوليس تيم بزرگي است و نبايد آنها را از كورس قهرماني خارج كنيم. قضاوت درمورد اين مسائل زود است و حداقل بايد 8 هفته از ليگ بگذرد. البته اين روشن است كه سپاهان و استقلال مدعيان جدي قهرماني هستند. 
اصلي‌ترين رقيب شما چه تيمي است؟
خودمان رقيب اصلي خودمان هستيم. ما نبايد مغرور شويم، به‌ عنوان مثال بايد بگويم در بازي با استقلال اهواز حتي مي‌توانستيم بازي را واگذار كنيم. آنها روي ضدحملات برنامه‌ريزي كرده بودند و چند فرصت خوب را از دست دادند. البته بايد اين را هم در نظر گرفت كه تركيب فعلي خط دفاعي استقلال جديد هستند و نياز به زمان داريم. البته با بازگشت صادقي و عمران‌‌زاده شرايط بهتر خواهد شد. 
در مورد بازي حساس اين هفته با سپاهان چه صحبتي داري؟
سپاهان و استقلال هميشه بازي‌هاي خوبي را چه در تهران و چه در اصفهان به نمايش گذاشتند. ما بايد براي اين بازي نقاط ضعف‌مان را برطرف كنيم. سپاهان تيمي نيست كه اگر به ‌سادگي به آنها فرصت گل بدهيم، اين موقعيت‌ها را از دست بدهد. ما بايد بدانيم آنها با استقلال خوزستان تفاوت دارند. 
خيلي‌ها اين بازي را يك فينال زودهنگام مي‌دانند. نظر شما چيست؟
فكر نمي‌كنم اين‌طور باشد. به نظر من بازي استقلال و سپاهان فينال نيست ولي امتيازش تعيين‌كننده است. براي ما بازي بسيار سختي است. سپاهان يك تيم فوق‌‌العاده خطرناك محسوب مي‌شود و ما بايد هوشيارانه بازي كنيم، البته ما هم استقلال هستيم و بدانيد كه در اصفهان تيم دست ‌و پا بسته‌اي نخواهيم بود.  بازي مقابل مهاجمان فوق‌‌العاده سپاهان نگران‌كننده نيست؟
از سال قبل فعلاً فقط بيك‌‌زاده در خط دفاع ما حضور دارد ولي ديگران هم تلاش مي‌كنند تا بهترين عملكرد را داشته باشند. 
بازي كردن كنار ميلاد فخرالديني چطور است، خيلي‌ها زوج شما را با زوج نامجومطلق و زرينچه مقايسه مي‌كنند. نظر خودت چيست؟
ما فقط دو بازي در كنار هم بازي كرديم و مطمئناً نياز به زمان داريم. پارسال كار خيلي سختي داشتم چون تنها بودم و بايد بار سمت راست را به دوش مي‌كشيدم. اين فشارها باعث شد مصدوم شوم، هرچند كه وقتي بازي كردم، تأثير مثبتي داشتم. اميدوارم با ميلاد زوج خوبي را تشكيل دهيم و ياد آن زوج رؤيايي نامجومطلق و زرينچه را زنده كنيم. من افتخار مي‌كنم كه با اين دو عزيز در استقلال كار كردم. البته در سال‌هاي گذشته هم تركيب من با بازيكناني مثل جباري، جان‌واريو و علي حمودي را با زوج زرينچه- نامجومطلق مقايسه كردند. امسال هم آقاي زرينچه در كنار تيم هستند و اميدوارم از تجربيات آنها استفاده كنم. بازيكنان استقلال بايد امسال در همه بازي‌ها خوب باشند چون هواداران از تيم ما و بازيكنان توقع دارند.
مثل اينكه مصدوم شدي؟
در نيمه اول برخورد بدي با بازيكن حريف داشتم و زانوي بازيكن استقلال خوزستان به ران پايم خورد. مي‌خواستم بيرون بيايم ولي گفتم شرايط حساس است. زماني هم كه بيرون آمدم، واقعاً ديگر توان بازي نداشتم و خيلي درد مي‌كشيدم. 
پيش‌بيني مي‌كني امسال چند پاس گل بدهي؟
در هفته اول 2 پاس گل دادم و بيشتر از همه از اين خوشحال شدم كه بازي باخته را با برد عوض كرديم. اميدوارم امسال پاس گل‌هاي زيادي بدهم. 
در مورد ماندن كارلوس كروش در تيم‌ملي ايران آن هم در حالي كه مخالفان خاص خودش را دارد، چه صحبتي داري؟
او در اين 3 سال روند رو به رشدي را در تيم‌ملي به‌ وجود آورد و از زماني كه هدايت ايران را بر عهده گرفت، بازي‌هاي خوبي را شاهد بوديم. حفظ اين مربــــي كار عاقلانه‌اي بود و اميدوارم قراردادش به‌ زودي امضا شود. اميدوارم با يك تيم خوب به جام ملت‌هاي آسيا برويم و داستان‌هاي قبل از جام‌جهاني به‌ وجود نيايد كه ما نتوانستيم بازي‌هاي تداركاتي خوبي داشته باشيم. قهرماني در آسيا كار آساني نيست و ما بايد قبل از اين بازي‌ها با چند تيم بزرگ بازي كنيم. قبل از جام‌جهاني متأسفانه با تيم‌هاي بزرگي بازي نكرديم و در واقع بازي با نيجريه اولين بازي تداركاتي و جدي تيم‌ملي بود. اميدوارم براي جام ملت‌هاي آسيا اين شرايط تغيير كند. 
خيلي‌ها معتقدند كروش كار خاصي در تيم‌ملي انجام نداد و ما فقط در جام‌جهاني‌ دفاع كرديم. قبول داري ايران برنامه‌اي براي حمله نداشت؟
ما مجبور بوديم دفاع كنيم و تيم‌هاي ضعيفي در گروه ما نبودند. برنامه ما روي ضد‌حملات بود و ديديد كه در بازي با آرژانتين هم چند فرصت خوب داشتيم. من معتقدم كروش با توجه با داشته‌هايمان عملكرد خوبي داشت. من معتقدم مردم هم راضي بودند و اين مشخص بود. ما فقط براي آنها و به خاطر دفاع از آبروي فوتبال ايران بازي كرديم و اين در حالي است كه در جام‌جهاني‌ حتي يك هزار توماني هم به ما ندادند. اين در حالي است كه بازيكنان تيم‌ملي غنا تا پول نگرفتند حاضر نشدند بازي كنند. 
بزرگتريـــن آرزوي فوتبالي‌ات در سال‌هاي آينده چيست؟
قهرماني با تيم‌ملي در جام ملت‌ها و قهرماني با استقلال در آسيا بزرگترين آرزويم است.   251 41



دوشنبه 20 مرداد 1393 - 11:12:05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن