تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين شما كسى است كه براى زنان خود بهتر باشد و من بهترين شما براى زن خود هستم....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820130081




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمربی عراق: قهرمانی ما هدیه کوچکی به مردم ناراحت کشورمان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فوتبال قهرمانی زیر14 سال آسیا؛ سرمربی عراق: قهرمانی ما هدیه کوچکی به مردم ناراحت کشورمان است همدان- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال زیر14 ساله های عراق گفت: همه می دانید که اکنون کشورم چه وضعیتی را دنبال می کند و قهرمانی ما در این دوره از مسابقات هدیه کوچکی به مردم ناراحت کشورمان است.


به گزارش عصر یکشنبه ایرنا ˈسعد هاشمˈ در نشست خبری مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال زیر14 ساله های آسیا افزود: ما در ایران و میزبانی همدان احساس غربت نمی کنیم و انگار در شهر بغداد مسابقه می دهیم، خوشبختانه دوستان زیادی در اینجا داریم همانطور که در عراق هم ایرانیان دوستان ما به شمار می روند.
وی اضافه کرد: دوست داشتم بازی ما در فینال با ایران برگزار می شد اما شرایط اینطور رقم زد و حالا هم هر دو تیم دنبال فوتبالی جذاب و زیبا با سعی و تلاش بازیکنان خود هستند.
سعد هاشم اظهار داشت: تمام هیجان فوتبال به بازی فینال است و دوست داشتم در انجا به ایران می رسیدیم اما حالا هم ایرانی ها با توجه به شرایط میزبانی، حمایت تماشاگران و قدرت بالا حریف بسیار سختی برای ما محسوب می شوند.
وی افزود: ما همواره به فوتبال ایران احترام می گذاریم و جزو قدرت های اصلی آسیا به شمار می روند بنابراین یک بازی سخت را پیش رو داریم که متفاوت با سه بازی قبلی خواهد بود.
سرمربی تیم عراق در ادامه گفت: از تیم ایران شناخت لازم را داریم و تمامی مسابقات این تیم را نظاره گر بودیم تا با سنجیدن شرایط تاکتیکی آنها نوع تمرینات بازیکنان را برنامه ریزی کنیم.
وی خاطرنشان کرد: ما به دنبال قهرمانی در این دوره از مسابقات هستیم و می خواهیم یک افتخار مهم را نصیب کشورمان کنیم.
سعد هاشم افزود: عراقی ها ایران را خیلی دوست دارند و از اینکه میزبان مسابقات انتخاب شده بسیار راضی هستیم و امکانات مسابقات هم در حد بسیار خوب بود.
تیم عراق در مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال قهرمانی زیر14 سال آسیا ساعت 18 فردا دوشنبه به مصاف تیم ایران می رود.
این بازی قرار است در ورزشگاه شهید حاجی بابایی و پس از بازی تیم های کره شمالی و کره جنوبی برگزار شود.
7520/2624



19/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن