تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس رابطه اش را با خدا اصلاح كند، خداوند رابطه او را با مردم اصلاح خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801703246




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سجادی: مراسم تجلیل از ورزشکاران بزودی با حضور رییس جمهوربرگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سجادی: مراسم تجلیل از ورزشکاران بزودی با حضور رییس جمهوربرگزار می شود تهران-ایرنا-معاون ورزش حرفه ای وقهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: مراسم تجلیل از ورزشکاران مدال آور دربازی های آسیایی و پاراآسیایی بزودی با حضور رییس جمهوری برگزار می شود.


سید نصراله سجادی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از تمرینات تیم های جانبازان و معلولان ضمن اعلام این خبر،افزود: دراین مراسم پاداش های عقب افتاده از سال 90 که بخشی از آن را ما به ارث برده ایم به ورزشکاران مدال آور پرداخت خواهد شد.
وی ادامه داد: قصد ما این است درفاصله دوهفته مانده به بازی های آسیایی این مراسم برگزار و پاداش ها پرداخت شود.
وی درباره فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان نیز گفت: این فدراسیون درواقع چند فدراسیون است و دررشته های زیادی فعالیت می کند و ازجمله فدراسیون هایی است که درسال های گذشته با برنامه ریزی عمل کرده و به آنچه که پیش بینی می کنند عمل شده است.
وی با بیان اینکه حضور محمود خسروی وفا درفدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان یک نعمت است، افزود:درتازه ترین ارزیابی که دروزارت ورزش و جوانان انجام شد این فدراسیون از فدراسیون های برتر کشور انتخاب و معرفی شد.
سجادی امکانات ایجاد شده دراین فدراسیون را حاصل تلاش رییس و همکاران این فدراسیون خواند و تصریح کرد:خوشحالیم که می بینیم تیم های این فد راسیون در15 رشته فعالیت می کنند و امیدواریم دربازی های پارا آسیایی اینچئون تیم های این فدراسیون نتایج مناسبی کسب کنند.
وی درخاتمه با اشاره به نتایج مناسب ورزشکاران این فدراسیون در بازی های المپیک و آسیایی تاکید کرد: ورزش جانبازان و معلولین همیشه از نظر تعداد افراد در المپیک وپارا آسیایی محدود بوده است اما ازنظر کیفی عملکرد آنان بسیار مثبت بوده است و این می تواند برای سایر فدراسیون ها الگو باشد.
ورزشی.(3)**9144**1590



19/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن