تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821159089




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روسیه 5 سرباز اوکراینی بازداشت شده را آزاد کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: روسیه 5 سرباز اوکراینی بازداشت شده را آزاد کرد تهران- ایرنا- یک مقام مطلع روسیه گفت پنج سرباز اوکراینی را که بعد از عبور از مرز دستگیر شده بودند، آزاد کرده و به واحد نظامی خود در شرق این کشور تحویل داده است.


به گزارش خبرگزاری رویترز از مسکو، این پنج نفر از جمله 300 سرباز اوکراینی بودند که روز دوشنبه گذشته (13 مرداد/ 4 اوت) از مرز روسیه عبور کرده و وارد روسیه شده بودند، اوکراین پیش از این اعلام کرده بود این سربازان با اجبار سربازان روس وارد روسیه شده اند.
بیشتر این سربازان به اوکراین بازگشتند اما روسیه روز جمعه گذشته (17 مرداد/ 8 اوت) اعلام کرد پنج تن از این سربازان برای بررسی های بیشتر در مورد اتهام تیراندازی به سوی غیرنظامیان در شرق اوکراین تحت بازجویی قرار دارند.
سخنگوی ارتش اوکراین روز پنجشنبه در کی یف گفته بود این پنج نفر از جمله 18 سرباز اوکراینی هستند که روسیه علیه آنها پرونده تحقیق و تفحص گشوده است. وی یادآور شد 28 سرباز گارد مرزی اوکراین نیز در روسیه زندانی شده اند.
روابط روسیه و اوکراین در پی برکناری ˈویکتور یانوکوویچˈ رییس جمهوری پیشین این کشور بعد از اعتراضات مردمی در ماه نوامبر گذشته (آذر 1392) به دلیل امضا نکردن توافق تجاری با اتحادیه اروپا، الحاق شبه جزیره کریمه به روسیه و سلسله حوادث مرتبط با فعالیت جدایی طلبان در شرق اوکراین به شدت تیره شده است.
اوکراین، روسیه را به حمایت مالی و تسلیحاتی از جدایی طلبان طرفدار روسیه متهم می کند، اتهامی که مسکو آن را رد کرده است.
اروپام**9157 **1561** 1337



19/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن