تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820133473




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استفاده از قانون جدید پنج گیم یازده تایی در ورزش بدمینتون صلاح نیست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استفاده از قانون جدید پنج گیم یازده تایی در ورزش بدمینتون صلاح نیست زنجان - ایرنا - مسوول استعدادیابی بدمینتون شمالغرب و غرب کشور گفت: استفاده از قانون جدید ˈپنچ گیم یازده تاییˈ ارایه شده از سوی فدراسیون جهانی بدمینتون به صلاح نیست.


سید شهرام عربی، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: سرعت بازی در این روش بالا ست و در میدان مسابقات فقط بازیکنانی که از اعتماد به نفس بالایی برخوردار هستند و درصد خطاهایشان کمتر است شانس بیشتری برای موفقیت دارند.
وی با بیان اینکه قانون جدید فدراسیون جهانی بدمینتون به صورت سه ماهه مراحل آزمایشی را طی می کند، اظهار داشت: اگر فدراسیون بدمینتون کشورهای جهان موافقت خود را با این روش بازی اعلام کنند در آن صورت قانون قبلی ˈسه گیم 21 تاییˈ ملغی و قانون جدید ˈپنچ گیم یازده تاییˈ اجرایی خواهد شد.
عربی افزود: این روش جدید برای نخستین بار در ایران در مرحله نخست رقابت های رده بندی (رنکینگ) بدمینتون مردان ایران به اجرا درآمد و به عنوان یک مربی فعال در این رشته ورزشی آن را به صلاح نمی بینم چراکه تا بازیکن خود را بیابد گیم به پایان می رسد.
وی تصریح کرد: در این روش که نیاز به سرعت بالا دارد در واقع قدرت تکنیک و تاکتیک از بازیکن گرفته می شود و نمایش زیبایی از ورزش بدمینتون ارایه نمی شود.
سرمربی تیم بدمینتون آذربایجان غربی و مسوول کمیته مربیان و استعدادیابی این استان گفت: به نظر می رسد این قانون جدید فدراسیون جهانی بدمینتون فقط شامل کشورهای آسیای شرقی می شود که از سرعت بالایی برخوردارند.
597/596



19/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن