تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ما (اهل بيت) ستون هاى حق را استوار و لشكريان باطل را متلاشى كرديم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804058267




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فکری: هیچ کس از کاهش مبلغ قراردادها رضایت ندارد/ مسئولان از سیستم چرتکه‌ای برای فروش بلیت استفاده کنند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
فکری: هیچ کس از کاهش مبلغ قراردادها رضایت ندارد/ مسئولان از سیستم چرتکه‌ای برای فروش بلیت استفاده کنند
مربی تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص کاهش قرارداد کادر فنی و بازیکنان این تیم گفت: قرارداد مربیان آنقدر زیاد نیست که مسئولان بخواهند آن را کاهش دهند.
محمود فکری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هر حال کاهش قرارداد کادر فنی نمی‌تواند روی سقف بودجه تاثیر آن‌چنانی بگذارد چرا که مبلغ قرارداد مربیان پایین است.

مربی تیم فوتبال استقلال درباره ناراحتی برخی از بازیکنان نسبت به کاهش قراردادهایشان گفت: به طور حتم هیچ کس از کاهش قراردادها رضایت ندارد همچنین تیمی مانند استقلال که باید جوابگوی 20، 30 میلیون هوادار باشد سقف بودجه‌اش با تیم‌های دیگر که هوادار زیادی ندارند باید فرق داشته باشد.
 
فکری در ادامه تصریح کرد: اکثر تیم‌ها جوابگوی هواداران زیادی نیستند اما استقلال با یک برد و باخت باید پاسخگوی خیل عظیم هوادارانش باشد به هر حال مسئولان باید به این امر توجه کنند سقف بودجه‌ای که بارسلونا در نظر می‌گیرد با یک تیم ته‌جدولی همچون اوساسونا فرق می‌کند.

مربی تیم فوتبال استقلال عنوان کرد: فوتبال ما با تصمیم‌گیری‌های مسئولان درجا زده است. به نظرم مدیریت فوتبال ما باید درست شود و قانون سقف بودجه‌ای نمی‌تواند کمکی به فوتبال ما کند.

وی درباره برد تیم استقلال مقابل استقلال خوزستان بیان کرد: در مجموع بازی خوبی بود هم تیم ما و هم تیم استقلال خوزستان موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتند و حتی استقلال خوزستان می‌توانست برنده این دیدار باشد که فروزان دروازه‌بان ما مانع گلزنی مهاجمان این تیم شد.

وی در ادامه بیان کرد: به هر حال در آخرین لحظه توانستیم برنده از زمین مسابقه بیرون بیاییم. همچنین در بازی‌های اول لیگ سه امتیاز مهم است که تا الان ما به آن دست یافتیم. همچنین تیم ما بازی به بازی بهتر و روانتر خواهد شد و در نهایت هم زیبا بازی می‌کنیم هم به دنبال کسب سه امتیاز در بازی‌های بعدی خواهیم بود.

فکری در مورد بازی خوب بازیکنان جدید تیم استقلال گفت: بازیکنان جدید به خوبی توانستند با شرایط تیم هماهنگ شوند و خودشان را در زمین پیدا کنند. امیدوارم آن‌ها این روند را تا پایان بازی‌ها در پیش بگیرند تا بتوانیم از بازیکنان جوان بیشتری در ادامه بازی‌ها استفاده کنیم.

وی درباره حضور تعداد اندک هواداران استقلال در ورزشگاه آزادی تصریح کرد: اینترنتی شدن بلیت بازی‌ها باعث شده که دسترسی هواداران به بلیت سخت بشود. بر این اساس تماشاگران هم موقعی که بلیت الکترونیکی نمی‌توانند بخرند ریسک نمی‌کنند به ورزشگاه بیایند و به صورت قدیم بلیت تهیه کنند.

فکری در ادامه بیان کرد: نحوه خرید بلیت در لیگ فوتبال ما ایراد دارد. سرعت اینترنت پایین است و باید از همان سیستم چرتکه‌ای برای فروش بلیت استفاده کنند.

وی درباره بازی سپاهان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال گفت: به هر حال ما هفته آینده تمام تلاشمان را می‌کنیم که مقابل سپاهان بازنده نباشیم و حتی با یک امتیاز از اصفهان بازگردیم.

انتهای‌پیام/






تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن