تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):اعتماد به خدا بهاى هر چیز گرانبها است و نردبانى به سوى هر بلندایى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819953518




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فنی ترین رقابت های هندبال جوانان آسیا در تبریز را شاهد هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فنی ترین رقابت های هندبال جوانان آسیا در تبریز را شاهد هستیم تبریز - ایرنا - مسوول کمیته فنی ستاد برگزاری رقابت ها و رییس کمیته داوران کنفدراسیون هندبال آسیا گفت: فنی ترین رقابت های جوانان آسیا در 9 دوره گذشته را در چهاردهمین دوره این رقابت ها در تبریز شاهد هستیم.


داود توکلی روز شنبه به خبرنگاران افزود: داوری هندبال آسیا شاهد جوانگرایی شده و فنی ترین داوران دراین رقابت ها حضور دارند و هفت تیم داوری از آسیا و یک تیم داوری از اروپا قضاوت رقابت ها را بر عهده دارند و با مدرن ترین سیستم عملکرد داوران آنالیز می شود.
وی گفت: هر روز کارگاه های داوری برای کلیه قاضیان برگزار و نقاط ضعف و قوت آنان بررسی می شود و شاهد برگزاری رقابت های با کمترین اشتباه داوری هستیم.
وی داوری هندبال را یکی ازسخت ترین داوری رشته های توپی درجهان دانست و افزود: قضاوت درهندبال به داشتن توان بالای جسمی و ذهنی نیاز دارد و از این رو تمام داوران به دقت آنالیز و نظر آمادگی جسمانی و مرور مقررات از آنان آزمایش های مختلف به عمل می آید.
587/7223



18/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن