تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819854342




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

میزبانی مسابقات از شاخصه های اساسی ورزش همدان است/ تیم فوتبال عربستان 35 میلیون تومان از همدان آجیل خرید


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > همدان افتخاری:
میزبانی مسابقات از شاخصه های اساسی ورزش همدان است/ تیم فوتبال عربستان 35 میلیون تومان از همدان آجیل خرید
همدان – خبرگزاری مهر: مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه میزبانی مسابقات از شاخصه های اساسی ورزش همدان است، گفت: دریافت میزبانی مسابقات باید به استان کمک کند نه اینکه سرانه های استان را نیز ببرد.



به گزارش خبرنگار مهر، سید عبدی افتخاری ظهر یک شنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به اینکه ورزش استان مرهون رسانه است، اظهار داشت: ورزش استان از همت ورزشی نویسان با رونق شده است. مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان افزود: رسانه در کنار ورزش تکمیل کننده ساختار و هدف گذاری است که در ابعاد مختلف صورت می گیرد. وی با اشاره به اینکه همدان فضایی برجسته از کشور است، بیان داشت: زمانی که مجموعه شهید حاجی بابایی کامل شد تلاش داشتیم که یک رویداد فراملی در آن داشته باشیم و امروز این اتفاق افتاد و زیرساخت های لازم فراهم شد. افتخاری با بیان اینکه در تامین زیرساخت ها، رسانه ها هر کدام نقش به سزایی دارند، اضافه کرد: فضاهای سیاسی و اجتماعی نمی توانند در فوتبال وارد شوند. مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه استان همدان در فستیوال قبلی عملکرد قابل قبولی داشت، عنوان داشت: در راستای برگزاری مسابقات فوتبال قهرمانی زیر 14 سال آسیا استان هیچ هزینه جاری نداده و تاکنون کنفدراسیون فوتبال آسیا یک میلیارد و 50 میلیون تومان هزینه کرده است. وی در ادامه گفت: همچنین یک میلیارد و 200 میلیون تومان نیز هزینه آماده سازی ورزشگاه ها شده که از اعتبارات عمرانی بوده است. افتخاری ابراز داشت: با گرفتن میزبانی مسابقات باید برای استان پول وارد شود نه اینکه پولی از استان هزینه و خارج شود و در فستیوال قبلی لازم بود که این کارها انجام شود اما در حال حاضر کنفدراسیون به ما نیاز دارد. مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان اذعان داشت: تیم عربستان بالغ بر 35 میلیون تومان از همدان آجیل خریداری کرده است. وی اظهار داشت: فضاهای ورزشی و گرفتن میزبانی مسابقات یکی از شاخص های اساسی استان است و فضای جذب توریسم و اکوتوریسم را نیز مهیا و فراهم می کند. افتخاری با اشاره به اینکه بعد از مسابقات زیر 14 سال فوتبال آسیا برای میزبانی مسایبقات فوتبال زیر 16 سال اقدام می کنیم، افزود: همدان امکانات و زیر ساخت های لازم را دارد. مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بیان داشت: ارزیابی عملکرد ورزش استان نقطه مثبتی برای انجام کارها است چراکه وقتی عملکرد بر مبنای هدف گذاری باشد به نتیجه می رسد.


۱۳۹۳/۵/۱۹ - ۱۶:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن