تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819705558




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمک سازمان نجات اسلامی به مسیحیان عراق


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:




کمک سازمان نجات اسلامی به مسیحیان عراق خبرگزاری رسا ـ گروهی از مسلمانان داوطلب عضو سازمان نجات اسلامی در حال کمک‎رسانی به مسیحیان عراقی آسیب دیده از حملات گروه تروریستی داعش هستند.



 
به گزارش خبرگزاری رسا، گروهی از داوطلبان مسلمان عضو سازمان نجات اسلامی در حال کمک رسانی و ارائه کمک های اولیه به خانواده های مسیحی آسیب دیده از حملات گروه تروریستی داعش هستند.
 
سازمان نجات اسلامی در سایت اینترنتی خود اعلام کرد: خانواده های ساکن در منطقه الحمدانیه استان نینوا و یک منطقه دیگر از این استان از کمک های انسان دوستانه سازمان نجات اسلامی استفاده کردند.    
 
تعداد زیادی از خانواده های مسیحی ساکن در شهر موصل، دومین شهر پرجمعیت استان نینوا شنبه هفته گذشته و در پی الزام به پرداخت جزیه یا مسلمان شدن اجباری از سوی گروه داعش این شهر را ترک کردند.
 
ابوبکر البغدادی، سرکرده گروه تروریستی داعش در پیامی تهدیدآمیز به مسیحیان اعلام کرد که آن دسته از مسیحیانی که نمی خواهند تحت آن چه که وی خلافت اسلامی خوانده است باقی مانده و زندگی کنند باید مرزهای خلافت اسلامی را ترک کنند.
 
سازمان نجات اسلامی فعالیت خود را از نخستین روزهای آغاز درگیری ها در عراق و به منظور ارائه کمک های اولیه به عراقی های آواره آغاز کرد.
 
سازمان نجات اسلامی در سایت اینترنتی خود خاطرنشان کرده است: بیش از 3 هزار خانواده در الانبار و صلاح الدین از کمک های غذایی و دارویی این سازمان استفاده کرده اند./990/ب903/د




۱۳۹۳/۵/۱۹






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن