تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804238191




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترویج فرهنگ وقف زمینه ساز تحقق عدالت اجتماعی در جامعه است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران:
ترویج فرهنگ وقف زمینه ساز تحقق عدالت اجتماعی در جامعه است خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به این که وقف نشانگر نگاه خوب انسانی به بشریت است گفت: واقف نسبت به همنوعان خود احساس مسؤولیت می کند و درک درستی نسبت به اوضاع زمان دارد.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، نشست تخصصی و آموزشی متولیان موقوفات شهرهای آمل، محمودآباد، نور و بلده، امروز با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، رییس اداره تحقیق اداره کل اوقاف، رییس اداره اوقاف و امور خیریه آمل، مدیران و کارشناسان ادارات اوقاف و متولیان موقوفات در مرکز فرهنگی قرآنی آستان امام زاده ابراهیم(ع) آمل برگزار شد.
حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در این نشست با بیان این که یکی از مسائل مورد تاکید اسلامی انفاق بوده که مصداق بارز آن وقف است، گفت: انفاق با نیت الهی و قرآنی نکته ای اساسی است که مورد تاکید قرآن و اهل بیت معصومین(ع) قرار گرفته است.
حجت الاسلام علیزاده، افزود: یکی از راه های نجات یافتن در سرای آخرت پرداختن به مساله وقف بوده که اثرات ارزنده ای برای انسان دارد.
وی با بیان این که خداوند منان نگاه تعاملی، همراهی و حمایت نسبت به مساله وقف و انفاق دارد و یک دانه در این راه را هفتصد دانه می کند، ادامه داد: انسان نباید نگران باشد و پروردگار متعال هر چیزی را بخواهد مضاعف می کند و حضرت حق اگر ببیند نیت انسان خالص است و رنگ و بویی خدایی داشته باشد خدا آن را چند برابر می کند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با تاکید بر این که خداوند منان از نظر قدرت و رحمت وسیع بوده و نگاهی موسع دارد، بیان داشت: پروردگار متعال واسع است و آن را آگاهانه و عادلانه انجام می دهد. حجت الاسلام علیزاده، ادامه داد: اگر نیت اخلاص را به صورت کمی و کیفی رعایت کنیم خداوند منان براساس عدالت و هر اندازه ای که خودش بخواهد تصمیم می گیرد.
وی با اشاره به این که وقف نشانگر نگاه خوب انسانی به بشریت است، بیان داشت: واقف نسبت به همنوعان خود احساس مسؤولیت می کند و درک درستی نسبت به اوضاع زمان دارد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، ادامه داد: واقف دردها را می بیند و براساس آن اقدام می کند که واقفان همانند پزشکان درد های جامعه را می بینند و برای درمان آن حرکت می کنند.
حجت الاسلام علیزاده با تاکید بر این که باید از ظرفیت های موجود و وسیعی که وجود دارد به درستی استفاده کنیم، گفت: انفاق و وقف ارزش بسیار زیادی داشته و زمینه ساز برکاتی والا برای جامعه و سبب رشد انسان است. مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، افزود: واقف نگاه بلند و آینده نگری نسبت به جامعه داشته که اموال خود را وقف کرد و مجموعه اوقاف و متولیان باید این نگاه را داشته و موقوفات با نگاه روز مدیریت شود تا وقف به معنای حقیقی کلمه جا بیافتد. حجت الاسلام علیزاده با بیان این که در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی قرار داریم که باید در راستای تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب کوشا باشیم، ادامه داد: باید مدیریت جهادی در کارهای ما حاکم باشد و با سستی نمی شود موقوفات را مدیریت کرد که باید به دنبال پروژه های اقتصادی در موقوفات برویم. وی با تاکید بر این که از مصادیق مدیریت کارآمد و آینده نگر سرمایه گذاری در امر موقوفات است، تصریح کرد: نگاه خود را باید نسبت به مدیریت موقوفات تغییر دهیم و سنتی گرایی را کنار بگذاریم. مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، ادامه داد: باید تعاملی ارزنده میان مجموعه اوقاف و متولیان موقوفات وجود داشته باشد و از کنار هم بودن ضرری نخواهیم کرد. حجت الاسلام رسول علیخانی، رییس اداره اوقاف و امور خیریه آمل نیز در این مراسم با قدردانی از حضور متولیان موقوفات و مجموعه مدیران اوقاف، گفت: با تعامل ارزنده باید خودمان را ثابت کنیم تا بتوانیم در راستای اهداف و برنامه ها موفق باشیم. وی، افزود: باید با صداقت و درستی در کارها پیش رویم که اثرات ارزنده ای در راستای ترویج فرهنگ وقف و اجرای نیت واقفان دارد./1314/پ202/ب1



۱۳۹۳/۵/۱۹






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن