تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):دو خصلت است كه بالاتر از آنها چيزى نيست: ايمان به خدا و سود رساندن به برادران.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819842166




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقاد هامان از قرارداد قرضي لمپارد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: انتقاد هامان از قرارداد قرضي لمپارد
هافبک پيشين منچسترسيتي نسبت به قرارداد قرضي فرانک لمپارد اعتراض و اعلام کرد اين موضوع بايد توسط يوفا بررسي شود.

ديتمار هامان اعلام کرده انتقال فرانک لمپارد به منچسترسيتي بايد توسط يوفا مورد بررسي قرار بگيرد زيرا ممکن است چنين قراردادهايي در آينده دردسر ساز شوند.

به گزارش فارس،‌ اين باشگاه پنج ماه پيش هم به خاطر رعايت نکردن فيرپلي مالي با محروميت‌هايي روبه‌رو شده بود. سران منچسترسيتي به مدت 6 ماه لمپارد را از نيويورک سيتي قرض گرفتند. اين در حالي است که باشگاه آمريکايي تحت مالکيت سران منچسترسيتي قرار دارد.

آرسن ونگر، سرمربي آرسنال هم چندي پيش با انتقاد از اين کار گفته بود: آيا اين کار براي دور زدن قانون انجام شده است؟ نمي‌دانم. مانوئل پيگريني، سرمربي منچسترسيتي اما در پاسخ به ونگر گفته بود که هيچ قانوني اين کار باشگاه را زير سوال نخواهد برد و قرارداد لمپارد به درستي امضا شده است.

ديتمار هامان که بين سال‌هاي 2006 تا 2009 براي منچسترسيتي به ميدان رفته بود در اين زمينه گفت: فکر مي‌کنم در آينده ممکن است چنين قراردادهايي به دردسرهاي بزرگي بدل شوند. اگر بازيکني تحت مالکيت باشگاهي در جاي ديگري باشد، مالکان باشگاه‌ها مي‌توانند آنها را به شکل قرضي به تيم اصلي‌شان بياورند. اين اتفاق اکنون در مورد يک بازيکن 36 ساله رخ داده است. اگر او در اوج دوران آمادگي‌اش به سر مي‌برد بدون شک بسياري به اين انتقال اعتراض مي‌کردند.

هامان اضافه کرد: ما قانوني به نام فيرپلي مالي داريم که بايد در همه زمينه‌ها مورد توجه قرار بگيرد. همه بايد با يک قانون مشترک فوتبال بازي کنند. اين دليل وجود قانوني به نام فيرپلي است. يوفا بايد همه چيز را تحت نظر داشته باشد زيرا باشگاه‌ها دوست دارند در برخي مواقع به سود خود کارهايي انجام دهند که قانوني در مورد آن وجود ندارد. فکر مي‌کنم بايد کارهايي در سال‌هاي گذشته انجام مي‌شد که همه در مسير درست قدم بردارند.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook


ارسال نظرات
نام
پست الکترونیک

متن نظر


يکشنبه 1393/05/19 09:57تعداد بازدید: 1882





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن