تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کـس به رزق و روزى کم از خدا راضى باشد، خداوند از عمل کم او راض...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820102648




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم دو نفره تکواندو کامل شد/ اسحاقی مجوز سفر گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


ورزشی > رزمی برای حضور در المپیک نانجینگ؛
تیم دو نفره تکواندو کامل شد/ اسحاقی مجوز سفر گرفت
کادر فنی تیم ملی تکواندو نوجوانان دومین نماینده ایران را برای حضور در المپیک نانجنیگ انتخاب کرد تا ترکیب تیم دونفره کشورمان کامل شود. 



به گزارش خبرنگار مهر، تکواندو کشورمان برای حضور در المپیک نوجوانان در بخش پسران دو سهمیه داشت که دانیال صالحی مهر در وزن 73- کیلوگرم با برتری مقابل رقبای خود در مسابقات انتخابی از مدتها قبل حضور خود در نانجینگ را تثبیت کرده بود. اما نماینده ایران در وزن 48- کیلوگرم مشخص نبود. رقابت نزدیک محمد اصلانی و مهدی اسحاقی کار مربیان را برای انتخاب نفر برتر با دشواری مواجه ساخته بود که در نهایت مبارزات خوب اسحاقی در رقابتهای آزاد کره  وحذف اصلانی کفه ترازو را به سوی وی سنگین تر کرد و در نهایت هم وی جواز سفر به چین را کسب کرد. 
 
محمدرضا زوار در این خصوص گفت: پس از بررسي لازم در خصوص انتخاب نمايندگان تكواندو ايران در مسابقات المپيك نوجوانان نانجينگ، مهدي اسحاقي و دانيال صالحي مهر نفرات اعزامي به اين رقابتها در بخش پسران خواهند بود.
 
سرمربی تیم ملی نوجوانان تصريح كرد: پس از رقابتهاي انتخابي و پيروزي محمد اصلاني، ما اعلام كرديم تا زماني كه وقت به ما اجازه دهد امكان جا به جايي نفرات و حتي حضور تكواندوكاري ديگر در اين وزن وجود دارد، مهدي اسحاقي با توجه به عملكردي كه در مسابقات جهاني، مسابقات آزاد كره جنوبي، نحوه تمرينات و آزمون هايي كه در حين اردو داشت، نظر كادرفني را جلب كرد و ما او را جايگزين محمد اصلاني كرديم.
 
درکنار این دو تکواندوکار در بخش مردان ، كيميا عليزاده که صبح امروز به عنوان پرچمدار کاروان ایران در المپیک نانجینگ انتخاب شد در بخش بانوان ديگر تكواندوكار اعزامي ايران در اين رقابتها خواهد بود.
 
مسابقات تكواندو المپيك نوجوانان 2014، 26 تا 30 مردادماه به ميزباني نانجينگ چين برگزار مي شود.



۱۳۹۳/۵/۱۸ - ۱۶:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن