تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820571016




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در تقویم جهانی اسکواش، نام بزرگان بیرجند جای می گیرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: در تقویم جهانی اسکواش، نام بزرگان بیرجند جای می گیرد بیرجند - ایرنا - رییس فدراسیون اسکواش غرب آسیا گفت: مفاخر بزرگ شهر بیرجند و استان خراسان جنوبی ارزش آن را دارند تا در تقویم جهانی فدراسیون اسکواش، نامشان تداعی گر میزبانی رقابت های بین المللی در بیرجند شود.


ˈمسعود سلیمانیˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: پیشتر نیز به امام جمعه بیرجند و استاندار خراسان جنوبی اعلام کرده بودیم که عنوان یکی از مفاخر فرهنگی، علمی، ورزشی یا شهید والا مقامی را که برمی گزینند، به ما اعلام کنند تا نامش را به عنوان یک رقابت دایمی در تقویم فدراسیون جهان جای دهیم.
وی گفت: البته میزبانی چنین رقابت های بزرگی منوط به داشتن یک مجموعه کورت اسکواش استاندارد است که در حال حاضر شهرداری بیرجند در بوستان نیلوفر این شهر در حال احداث آن به تعداد سه کورت می باشد.
سلیمانی که رییس فدراسیون اسکواش ایران نیز هست، افزود: دیواره های سه کورت ساخته شده و بعد از اتمام سقف، طبق قولی که به هیات اسکواش استان داده ایم، کف پارکت و سه دیواره شیشه ای سکوریت برای هر کورت را فدراسیون اسکواش ایران اهدا خواهد کرد.
وی در خصوص انتخابات فدراسیون اسکواش نیز گفت: قرار است اوایل مهرماه امسال برگزار شود و من نیز مجددا کاندیدا خواهم شد.
رییس هیات اسکواش خراسان جنوبی نیز گفت: ما نیز به عنوان متولی توسعه ورزش اسکواش استان مشغول ساخت یک کورت استاندارد در بوستان ولایت بیرجند هستیم.
ˈرضا مرغوبˈ افزود: البته در این بوستان سه کورت غیراستاندارد و بدون سقف وجود داشت که بهتر دیدیم با تخریب دو کورت و مسقف و مجهز کردن یکی از آن ها، یک کورت استاندارد در اختیار علاقه مندان قرار دهیم.
وی گفت: تاکنون با کمک اداره کل ورزش و جوانان استان مبلغ 50 میلیون ریال برای این کورت هزینه کرده ایم و با صرف 30 میلیون ریال دیگر پروژه تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.
مرغوب در خصوص کورت اسکواش بوستان نیلوفر نیز اظهار داشت: شهرداری حرکت خوبی را آغاز کرده و امیدواریم هر چه سریعتر پروژه را تکمیل کند تا شاهد یک میزبانی بزرگ جهانی در بیرجند باشیم.
وی در خصوص انتخابات هیات اسکواش استان نیز گفت: انتخابات اواخر ماه جاری برگزار می شود و تاکنون من و ˈمسعود نیک بینˈ برای شرکت در انتخابات ثبت نام کرده ایم.666 /665



18/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن