تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819762287




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورزشکار البرزی پرچمدار کاروان ایران در المپیک نوجوانان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: ورزشکار البرزی پرچمدار کاروان ایران در المپیک نوجوانان خبرگزاری پانا:هیات اجرایی کمیته ملی المپیک کیمیا علیزاده، قهرمان البرزی تکواندو نوجوانان جهان را به عنوان پرچمدار کاروان اعزامی به المپیک نانجینگ معرفی کرد.
۱۳۹۳ يکشنبه ۱۹ مرداد ساعت 17:09



به گزارش خبرگزاری پانا، در نشست اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک مورد بررسی قرار گرفت مسئولیت آن به کیمیا علیزاده، نماینده شایسته استان البرز و قهرمان تکواندوی نوجوانان جهان سپرده شد.

پانزدهمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک صبح امروز در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد که در پایان این نشست شاهرخ شهنازی دبیر کل و سخنگوی کمیته ملی المپیک به تشریح مصوبات این نشست پرداخت.

دومین دوره بازیهای المپیک نوجوانان طی روزهای 25 مردادماه تا 6 شهریورماه در نانجینگ چین برگزار می‌شود.
  شایان ذکر است مهدی اسحاقی دیگر نماینده استان البرز در رقابتهای المپیک نوجوانان میباشد تا با حضور موفق تکواندوکاران البرزی ستاره استان البرز اینبار در کشور چین و در سطح اول تکواندو جهان بدرخشد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن