تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819120186




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انگلیس: دنیا از حملات وحشیانه گروه تروریستی داعش به هراس افتاده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: انگلیس: دنیا از حملات وحشیانه گروه تروریستی داعش به هراس افتاده است لندن – ایرنا- وزیر توسعه بین الملل انگلیس با اعلام کمک های بشردوستانه اضطراری این کشور به مردم آسیب دیده در شمال و مرکز عراق به دلیل حملات گروه تروریستی داعش گفت: دنیا از حملات وحشیانه این گروهک تروریستی به هراس افتاده است.


به گزارش ایرنا، ˈجاستین گرینینگ ˈ روز جمعه در سخنانی افزود: صدها هزار تن از مردم عراق از ترس اذیت و آزارهای وحشیانه اقلیت افراطی داعش از خانه هایشان فرار کرده اند و ما بی نهایت نگران امنیت آنان هستیم.
وی میزان کمک های اضطراری انگلیس را به مردم آسیب دیده از حملات داعش در شمال و مرکز عراق مبلغ 8میلیون پوند اعلام کرد و گفت: بخشی از این کمک ها به جامعه ایزدی ها که هم اینک از خانه هایشان آواره شده و در کوه ها پناه گرفته اند، خواهد رسید.
وزیر توسعه بین الملل انگلیس تصریح کرد: این کاملا حیاتی است که سازمان ملل بتواند از راه های ممکن به مردم آسیب دیده عراق کمک کند و دولت انگلیس نیز در کنار جامعه بین الملل، به آنها یاری خواهد کرد.
در همین حال، نماینده سازمان ملل در عراق روز جمعه در بیانیه ای اعلام کرد: در شرایطی که بمباران هوایی علیه مواضع گروه تروریستی داعش آغاز شده است، این سازمان در تلاش برای تشکیل کریدوری است که از طریق آن امکان انتقال مواد غذایی به شمال عراق و خارج کردن محاصره شدگان بوجود آید.
وزیر توسعه بین الملل انگلیس هم وعده داد میزان کمک های بشردوستانه این کشور به آوارگان عراقی از جمله در منطقه سنجار و نیز به صلیب سرخ و سایر گروه های امدادگر به 13 میلیون پوند خواهد رسید.
دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس نیز روز جمعه ضمن ابراز نگرانی شدید از ˈوضعیت ناامید کنندهˈ صدها هزار نفر از مردم شمال عراق به دنبال حملات ˈگروه تروریستی داعشˈ، از پیشنهاد باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا برای حمله هوایی محدود برای کمک به نیروهای عراقی حمایت کرد.
کامرون با محکوم کردن ˈحملات وحشیانه گروه تروریستی داعش در سراسر منطقهˈ، گفت: بشدت از وضعیت ناامید کننده ای که صدها هزار نفر از مردم عراق با آن مواجه هستند، نگران هستم.
اروپام ** 5** 1552 ** 1551



18/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن