تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياد خدا عقل را آرامش مى دهد، دل را روشن مى كند و رحمت او را فرود مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816030105




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حوزه ورزش و جوانان به دنبال تحقق برنامه ها درچهارچوب عمل گرایی است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > فارس رجایی مطرح کرد:
حوزه ورزش و جوانان به دنبال تحقق برنامه ها درچهارچوب عمل گرایی است
شیراز – خبرگزاری مهر: معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس با اشاره به ظرفیتهای خوب موجود در بودجه ورزش سال 93، گفت: حوزه ورزش و جوانان ازجمله بخشهای تاثیرگذار است که باید به دور از شعارگرایی به دنبال تحقق برنامه ها در چهارچوب عملگرایی باشیم.



به گزارش خبرنگار مهر، وحید رجایی صبح شنبه در جلسه تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون با اشاره به حمایت استاندار فارس از مقوله ورزش و جوانان و انتصاب مشاور در این حوزه گفت: فارس باید از چنین فرصتی که در فضای آرام کنونی استان رخ داده استفاده کند. وی ادامه داد: در جامعه امروز هرچقدر در حوزه ورزش و جوانان کار کنیم بازهم کم است. معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس نشاط و شادابی را مختص نسل خاصی از جامعه ندانست و افزود: توجه ویژه به حوزه ورزش می تواند نشاط و امید را برای اقشار مختلف جامعه ایجاد کند. رجایی در ادامه به سابقه شهرستان کازرون در حوزه ورزش اشاره کرد و گفت: با هفکری و تعامل و در کنار یکدیگر قرار دادن پازلهای مختلف می توان ورزش کازرون را به روزهای درخشان خود بازگرداند. برنامه ریزی در خوص ورزش همگانی و  بانوان ازجمله مورادی بود که رجایی به آن اشاره کرد و افزود: باید با استفاده از تجارت پیشکسوتان، قهرمانان ، مربیان و داوران ورزشی زمینه پیشرفته بیش از پیش ورزش قهرمانی را در کازرون فرام کرد. حاجات نیا: تلاش استاندار فارس به حداقل رساندن فاصله بین حوزه های ورزش و جوانان در ادامه مراسم مشاور جوانان استاندار  فارس نیز با اشاره به ادغام دو حوزه ورزش و جوانان گفت: تلاش استاندار فارس به حداقل رساندن فاصله بین این دو حوزه است. بهزاد حاجات نیا ادامه داد: نگاه استاندار فارس به اداره ورزش و جوانان نگاهی تک قطبی نیست. وی در عین حال بزرگترین دغدغه این روزهای خانواده های ایرانی را مشکل اشتغال دانست و افزود: متاسفانه تاکنون نگاه جدی به تدوین یک طرح علمی برای مرتفع کردن این مشکل در استان نشده است. مشاور جوانان استاندار فارس به تشکیل مجمع خیران اشتغال و حمایت استاندار از تشکیل این مجمع و همچنین استفاده از ظرفیت خیران در این حوزه اشاره کرد و گفت:ح وزه ورزش زمینه بسیار مناسبی برای ایجاد اشتغال مستقیم و غیر مستقیم در استان است. وی ریشه بسیاری از ناهنجاریها و بزهکاریهای اجتماعی را بیکاری دانست و افزود: تمرکز ویژه در بحث ایجاد اشتغال می تواند هویت ایرانی اسلامی جوانان ایرانی را بارور تر از گذشته کند. به اعتقاد حاجات نیا با فرهم کردن زمینه رشد و نمو هویت ایرانی اسلامی جوانان می توان شاهد شکوفایی استعدادهای این قشر از جامعه در حوزه های مختلف باشیم. در ادامه مراسم، رضا صداقت به عنوان رئیس جدید اداره ورزش و جوانان کازرون معرفی و فاضل صفری نیز تودیع شد.


۱۳۹۳/۵/۱۸ - ۱۱:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن