تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819250094




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسابقات بین المللی کشتی یادگار امام در استان مرکزی برگزار نمی‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > مرکزی به دلیل نبود بودجه/
مسابقات بین المللی کشتی یادگار امام در استان مرکزی برگزار نمی‌شود
اراک - خبرگزاری مهر: رئیس هیات کشتی استان مرکزی گفت: برگزاری مسابقات بین المللی کشتی به دلیل نبود بودجه به راحتی از استان مرکزی گرفته شد.



حمیدرضا کلهر در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: امسال قراربود مسابقات بین المللی کشتی جام یادگار امام(ره) در  استان مرکزی برگزارشود که متاسفانه به دلیل نبود بودجه برگزاری این مسابقات به استان کرمانشاه واگذار شد. وی اظهار داشت: از طریق نامه نگاری هایی که با فدراسیون و آقای خادم داشتیم ایشان گفتند برای برگزاری این مسابقات 400 میلیون تومان لازم است که این بودجه را نداشتیم و مسابقات به شهر دیگری رفت. کلهر در ادامه در باره ورزش و جوانان استان گفت: باید از نظر آماری به عملکرد ورزش و جوانان نگاه کرد اما از نظر مالی که حمایتی از ما نشده است و مشکل مالی در کشتی استان وجود داشته و دارد. وی با ابراز تأسف از اینکه چرا باید مسابقاتی که برای استان مرکزی بود به راحتی منتفی و به شهردیگری برود تصریح کرد: امیدواریم درآینده مشکلات مالی در کشتی استان حل شود تا به بتوانیم در برگزاری مسابقات در استان مرکزی به مشکل نخوریم. رئیس هیات کشتی استان مرکزی گفت: به علت اینکه در فدراسیون، کشتی استان از رده 28 به رده 18 صعود کرد و در کشتی پیشرفت داشتیم قرار بود این مسابقات در استان مرکزی برگزار شود که منتفی شد.    


۱۳۹۳/۵/۱۸ - ۱۱:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن