تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه (مردم) امر به معروف و نهى از منكر نكنند، و از نيكان خاندان من پيروى ننمايند،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820144747




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشريح برنامه هاي هفته دولت در استان خوزستان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > خوزستان از سوی خبیر صورت گرفت/
تشريح برنامه هاي هفته دولت در استان خوزستان
اهواز – خبرگزاري مهر: معاون سياسي اجتماعي استانداري خوزستان از تشكيل ستاد برگزاري هفته دولت در خوزستان به منظور گرامیداشت این هفته خبر داد.



فرج الله خبير در گفتگو با خبرنگار  مهر عنوان كرد: برنامه هاي هفته دولت سال جاري از روز 24 مرداد ماه كه دولت تدبير و اميد فعاليت خود را آغاز كرده تا هفتم شهريور ماه تداوم خواهد داشت.

وي افزود: در این برهه از زمان برنامه های متنوعی تدارک دیده شده و از همه مسولین دولتی خواسته شده تا برنامه ها و عملکرد خود را در رسانه ملی در راستاي اطلاع عموم ارائه دهند.

معاون سياسي اجتماعي استانداري خوزستان با بيان اينكه، از روز دوم شهريور ماه روز هاي هفته نامگذاري شده اند، گفت: روز دوم شهريور ماه با نام ارزش های اسلامی و امنیت ملی نامگذاری شده است و سر كشي به خانواده شهدا و غبار روبي مزار شهدا  را مي توان از برنامه های آن روز برشمرد.

خبیر با اشاره به نامگذاري روز سوم شهريور ماه با عنوان روز اتحاد و كارآفريني اظهار كرد: در اين روز دستگاه هاي دولتي كه با مباحث اقتصادي در ارتباط هستند برنامه هاي تدارك ديده اند و آن ها را ارائه خواهند كرد.

وی نام فرهنگ تربيت و آموزش را عنوان روز چهارم شهريور ماه برشمرد و اظهار كرد: روز پنج شهريور ماه نيز با عنوان بهداشت سلامت و محيط زيست نام گذاري شده و يكي از برنامه هاي مهم دولت در اين بخش اجراي طرح تحول نظام سلامت است.

معاون سياسي اجتماعي استانداري خوزستان روز ششم شهريور را روز عمران و رفاه عمومي عنوان كرد و افزود: روز هفتم شهريور ماه با عنوان حقوق و فرهنگ شهروندي نامگذاري شده كه در اين روز به تعامل دولتمردان و دستگاه هاي دولتي با مردم جامعه پرداخته خواهد شد.

خبیر عنوان كرد: آخرين روز اين هفته نيز با عنوان امنيت اجتماعي و توسعه پايدار نام گذاري شده است. وظیفه دولت تامین امنیت پایدار و مناسب برای اجرای برنامه ها است.
 


۱۳۹۳/۵/۱۸ - ۱۰:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن