تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):در پاسخ به كسى كه عرض كرد: من در عمل ناتوانم و نماز و روزه كم به جا مى آورم اما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813271722




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کره شمالی با صدرنشینی گروه A به نیمه نهایی صعود کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فوتبال زیر 14 سال آسیا؛ کره شمالی با صدرنشینی گروه A به نیمه نهایی صعود کرد همدان - ایرنا - تیم کره شمالی با وجود توقف مقابل تیمور شرقی به عنوان صدرنشین گروه A به مرحله نیمه نهایی رقابت های فوتبال زیر 14 سال های آسیا صعود کرد.


به گزارش ایرنا در این دیدار که بدون حضور تماشاگر در ورزشگاه شهید مفتح همدان برگزار شد دو تیم به تساوی دو بر دو دست یافتند.
گل های کره شمالی در این بازی را پارک چین سون در دقیقه 12 و یون مین از روی پنالتی در دقیقه 17 به ثمر رساندند و براتیمور و داسیلوا در دقایق 48 و 54 برای تیمورشرقی در این دیدار گلزنی کردند.
در این گروه تیم کره شمالی با دو پیروزی و یک تساوی و کسب هفت امتیاز به عنوان تیم نخست به دور نیمه نهایی صعود کرد و تیم ملی کشورمان با دو پیروزی و یک شکست و کسب شش امتیاز در رتبه دوم این گروه قرار گرفت و به عنوان دومین تیم راهی دور نیمه نهایی شد.
با این نتایج تیم های تیمور شرقی و عربستان در دور گروهی حذف شدند.
فردا نیز در گروه B به طور همزمان و از ساعت 18 کره جنوبی در ورزشگاه شهید حاجی بابایی به مصاف تاجیکستان می رود و عراق در ورزشگاه شهید مفتح به مصاف تایلند می رود.
تیم های اول و دوم این گروه نیز به دور نیمه نهایی صعود خواهند کرد.
7520/2624



17/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن