تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803833559




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سد چشمه عاشق با پیشرفت مطلوب امسال آبگیری می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر عامل آب منطقه ای فارس: سد چشمه عاشق با پیشرفت مطلوب امسال آبگیری می شود خبرگزاری پانا: دهقانی گفت : عملیات اجرایی طرح سد چشمه عاشق مناسب است و این سد با پیشرفت مطلوب امسال آبگیری می شود.
۱۳۹۳ شنبه ۱۸ مرداد ساعت 18:30



به گزارش خبرگزاری پانا، دهقانی در برنامه بازدید نماینده مردم استهبان و نی ریز از سد چشمه عاشق بیان داشت: با اشاره به اهمیت این سد در تأمین آب شرب، صنعت، کشاورزی و زیست محیطی این منطقه عملیات اجرایی سد چشمه عاشق از سال 89 آغاز شده و به منظور حفظ آب رودخانه چشمه عاشق به حجم 70 میلیون متر مکعب در دست ساخت است. مدیر عامل آب منطقه ای فارس با اشاره به اهمیت این سد در تأمین آب شرب، صنعت، كشاورزی و زیست محیطی این منطقه گفت:‌ عملیات اجرایی سد چشمه عاشق از سال 89 آغاز شده و به منظور حفظ آب رودخانه چشمه عاشق به حجم 70 میلیون متر مكعب در دست ساخت است.

ویضمن اعلام این مطلب که عملیات اجرایی این طرح مناسب است و در حال حاضر پیشرفت فیزیکی مطلوب و رضایت بخشی دارد ابراز امیدواری نمود: نیروهای سد با جدیت و پشتکار کنونی تا انتهای طرح ادامه دهند تا این سد در سال جاری به مرحله آبگیری برسد.

مهندس نظری نماینده مجری طرح نیز با اشاره به تلاشهای انجام گرفته در مسیر اجرای این طرح گفت: سد چشمه عاشق از نوع بتن غلطكی با ارتفاع 60 متر است كه هم اكنون بتن ریزی تا ارتفاع 40 متر انجام گرفته است.

نماینده مجری سد چشمه عاشق با اشاره به اینکه تا کنون 50 میلیارد تومان در این طرح هزینه شده است اضافه کرد: با ساخت این سد باغهای انار و پسته منطقه تحت آبیاری قرار می گیرد و آب صنایع فولاد پایین دست و آب شرب روستاهای قطرویه تامین می گردد.
در این بازدید نماینده مردم استهبان و نی ریز با ابراز رضایت از میزان پیشرفت فیزیکی و آمادگی این طرح برای آبگیری در سال جاری، نظم و تخصص نیروهای کارگاه را یکی از ویژگیهای طرح عنوان کرد و افزود: زحمات نیروهای طرح قابل تقدیر است و از آنجاییکه عملیات اجرایی سد چشمه عاشق به خوبی پیش رفته و در نقطه پایانی قرار دارد کمک و مساعدت اینجانب جهت تامین نیاز مالی طرح، فرصتی برای جبران زحمات انجام شده در کار خواهد بود.
محمد سقایی ضمن تاکید بر اینکه عوامل پیمانکار، مشاور و کارفرما، همچنین نظم حاکم بر کارگاه، این طرح را به یکی از بهترین طرحهای مورد بازدید تا کنون تبدیل نموده است، بر آبرسانی به شهرستان قطرویه و روستاهای مسیر طرح تاکید کرد.
وی افزود: آبرسانی به این مناطق و روستاهای مذکور از ضرورت و اهمیت بالایی برخوردار است لذا اینجانب در تامین اعتبار و مساعدت در سایر امور این بخش تلاش خواهم کرد.
نماینده مجری طرح سد چشمه عاشق نیز با اشاره به تلاشهای انجام گرفته در مسیر اجرای این طرح گفت: سد چشمه عاشق از نوع بتن غلطکی با ارتفاع 60 متر است که هم اکنون بتن ریزی تا ارتفاع 40 متر انجام گرفته است.
مهندس نظری با اشاره به اینکه تا کنون 50 میلیارد تومان در این طرح هزینه شده است اضافه کرد: با ساخت این سد باغهای انار و پسته منطقه تحت آبیاری قرار می گیرد و آب صنایع فولاد پایین دست و آب شرب روستاهای قطرویه تامین می گردد.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن