تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):فاطمه بانوى زنان بهشت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819716626




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشارکت بسیج سازندگی درحفاظت از محیط زیست کرج


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مشارکت بسیج سازندگی درحفاظت از محیط زیست کرج خبرگزاری پانا:با مشارکت سازمان بسیج مهندسین البرز و اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کرج ، مسیر منتهی به کوه نور مورد پاکسازی قرار گرفت.
۱۳۹۳ شنبه ۱۸ مرداد ساعت 16:04



به گزارش خبرگزاری پانا، مهندس حکیمی  رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کرج در ابتدای این مراسم ، ضمن تشکر و قدردانی از مشارکت مدیران و اعضای محترم سازمان بسیج سازندگی در امر حفظ محیط زیست و اشاعه فرهنگ زیست محیطی ، اظهار داشت :طبیعت بعنوان یکی از مواهب الهی است که برای بقای نسل ما انسانها آفریده شده و همواره میان انسان و طبیعت پیوندی ناگسستی وجود دارد و چنانچه رابطه انسان با طبیعت همراه با فعالیتهای مخرب و ایجاد آلودگی باشد ، بر کیفیت و چرخه طبیعی اثر گذاشته و اثرات سوء و زیانباری برای زندگی انسان، حیوان، گیاه به همراه خواهد داشت و این در حالیست که متاسفانه فعالیتهای انسانی نقش اول را در درایجاد آلودگی های محیط زیست ایفاء میکند.
حکیمی خطاب به حاضرین افزود : بر اساس اصل پنجاهم قانون اساسی، حفاظت از محیط زیست به عنوان یک وظیفه عمومی برای تمامی افراد جامعه مورد تاکید قرار گرفته است و در این راستا باید از ظرفیت های نیروهای مردمی و دولتی از جمله بسیج، نیروی انتظامی و تشکل ها و سازمان های مردم نهاد به صورت بهینه در زمینه حفاظت از عرصه های منابع طبیعی و اشاعه فرهنگ حفاظت از محیط زیست بهره جست .
حکیمی گفت : سازمان حفاظت محیط زیست به تنهایی نمی تواند طبیعت را از هر گونه آلودگی و فعالیتهای مخرب حفظ کندو قطعا پاکسازی و حفظ محیط زیست از آلودگی با همکاری و مشارکت دلسوزانه همه شهروندان میسر بوده و در این مسیر دست تمام کسانی را که بعنوان همیار و حامی محیط زیست  باشند به گرمی می فشاریم.
حکیمی ابراز امیدواری کرد : خوشبختانه در چند سال اخیر ما شاهد حضور طبیعت دوستان و علاقه‌مندان در مکان‌های طبیعی و تفریحی استان هستیم که با اجرای برنامه های نمادین منجمله پاکسازی طبیعت ، سعی در اشاعه فرهنگ حفاظت از محیط زیست دارند و امید است با اجرا و تکرار برنامه های نمادین از جمله پاکسازی طبیعت ، شاهد اشاعه و ترویج فرهنگ زیست محیطی در بین کلیه افراد جامعه باشیم .
حکیمی در پایان تصریح کرد :محیط زیست امانتی است که از آیندگان در دست ما قرار گرفته، پس باید در حفاظت و نگهداری از این امانت الهی بکوشیم و این امانت را به نحوی که قابل زیست برای همه انسانها و موجودات باشد ، تحویل دهیم.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 156]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن