تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 17 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ دعايى زودتر از دعايى كه انسان در غياب كسى مى كند، مستجاب نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1800463918




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيش‌بيني تخصيص 5 ميليارد تومان اعتبار براي بخش کهک قم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ مرداد ۱۳۹۳ (۱۶:۴۴ب.ظ)
معاون برنامه ريزي استاندار قم: پيش‌بيني تخصيص 5 ميليارد تومان اعتبار براي بخش کهک قم معاون برنامه ريزي استاندار قم گفت: در سال 93 پيش بيني شده 5 ميليارد تومان اعتبار براي طرح‌هاي بخش کهک تخصيص يابد.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد حسن رضوي در جلسه شوراي اداري بخش کهک که با حضور علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي برگزار شد اظهار کرد: در سال 92 حدود 14 ميليارد و 200 ميليون تومان اعتبار به بخش کهک اختصاص يافته که از اين مقدار 5 ميليارد و 800 ميليون تومان تخصيص يافته است.
وي اضافه کرد: بخش خصوصي در زمينه آبرساني به کهک يک ميليارد تومان اختصاص داده که در مجموع اعتبار ملي، استاني و از محل کمک‌ها براي اين بخش 6 ميليارد و 800 ميليون تومان بوده است.
معاون برنامه ريزي استاندار قم گفت: به دليل اينکه بخش کهک مشکل کمبود آب دارد، اعتبارات مرتبط با آبياري تحت فشار در اين بخش شرايط بهتري داشته است.
رضوي با اشاره به مشکلاتي که دولت در زمينه اعتبار با آن مواجه است تاکيد کرد: براي سال 93 پيش بيني کرديم حدود 5 ميليارد تومان اعتبار براي طرح‌هاي بخش کهک تخصيص يابد.
وي مشکل اساسي بخش کهک را کمبود آب عنوان کرد و افزود: 2 ميلياد و 200 ميليون تومان اعتبار در اختيار نمايندگان مجلس بود که با عنايت رئيس مجلس شوراي اسلامي و ساير نمايندگان، به بخش کهک بيشترين کمک انجام شده است.
وي از اختصاص 500 ميليون تومان اعتبار براي اجراي طرح‌هاي آبياري بخش کشاورزي خبر داد که به صورت کمک‌هاي بلاعوض به کشاورزاني که طرح آبياري تحت فشار را اجرا کنند داده مي‌شود.
رضوي گفت: با توجه به اينکه ساماندهي گردشگري و پارک‌ها از درخواست‌هاي عمومي مردم کهک بود 700 ميليون تومان براي پارک جنگلي اين شهر اختصاص يافته است.
معاون برنامه ريزي استاندار قم به اجراي طرح انتقال آب به کهک اشاره کرد و از مديرعامل شرکت آب و فاضلاب روستايي خواست اين طرح را حداکثر تا دهه فجر امسال به اتمام برساند تا مشکل کم آبي در کهک برطرف شود.
وي افت ولتاژ برق را يکي ديگر از مشکلات بخش کهک ذکر کرد و با اشاره به هزينه 15 ميلياردتوماني براي ايجاد پست 63 کيلوولت در اين منطقه از رئيس مجلس شوراي اسلامي خواست در اين زمينه با وزير نيرو هماهنگي لازم را انجام دهد.
پيگيري براي گازرساني به روستاي وشنوه درخواست ديگر معاون برنامه ريزي استاندار قم از رئيس مجلس شوراي اسلامي بود. به گفته رضوي، وشنوه تنها روستاي بخش کهک است که گاز ندارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن