تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):چیزی با چیزی نیامیخته است که بهتر از حلم با علم باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804830037




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خبرنگارانی که در انعکاس واقعیتهای اسلام قلم می زنند بزرگترین جهاد را انجام می دهند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > مرکزی آیت الله دری نجف آبادی:
خبرنگارانی که در انعکاس واقعیتهای اسلام قلم می زنند بزرگترین جهاد را انجام می دهند
اراک- خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با اشاره به ظلمهایی که در گوشه و کنار دنیا به مسلمانان جهان می شود گفت: خبرنگارانی که در انعکاس واقعیتهای جهان اسلام قلم می زنند بزرگترین جهاد را انجام می دهند.



به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه اراک ضمن تبریک  17 مرداد به عنوان روز خبرنگار افزود:  وقتی که مسلمانان و مردم دنیا از موقعیت جامعه خود و دیگر نقاط جهان مطلع و آگاه شوند، تشخیص دوست و دشمن برای آنان آسان تر می شود.

وی با بیان این که آگاهی مردم، جامعه را از خطرات مختلفی مصون نگه می دارد، اظهار کرد: زمانی که آگاهی افراد به اندازه کافی باشد، در تصمیم گیری ها موفق تر عمل کرده و با اطلاع از موقعیت اجتماعی خود کمتر فریب دشمنان را می خورند. آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به وظایف خبرنگاران در جنگ نرم تصریح کرد: خبرنگاران در وضعیت جنگ نرم دشمنان در صف مقدم تهدیدهای دشمن هستند و به عنوان گروهی نخبه و پیشرو همواره با تعهد و بدون کمترین توقع در صحنه هستند و از ارزشهای انقلاب و دین و حریم ولایت دفاع می کنند. پرهیز از دروغ، امانت داری، و پرهیز از سلیقه شخصی وی مهمترین ویژگی خبرنگاران را پرهیز از دروغ، امانت داری، و پرهیز از سلیقه شخصی دانست و گفت: نقش خبرنگار در امنیت روانی جامعه بسیار مهم است چرا که اطلاع رسانی دقیق و شفاف توسط خبرنگاران موجب امیدواری مردم به رفع برخی مشکلات می شود. خطیب نماز جمعه اراک ضمن تاکید بر روحیه جهادی خبرنگاران خاطرنشان کرد: جهاد در راه خدا تاکید دین مبین اسلام است و در سالی که مدیریت جهادی سرلوحه امور آن تعریف شده باید به مفهوم جهاد در تمامی ابعاد و لایه های زندگی فردی ، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی پرداخته شود. جنگ رژیم خبیث اسرائیل بر علیه مردم غزه نماینده ولی فقیه در استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنگ رژیم خبیث اسرائیل بر علیه مردم غزه و خلع سلاح این مردم در برابر جنایات صهیونیستی گفت: مردم فلسطین با درک صحیح از مفهوم جهاد اسلامی با یک ماه مقاومت جانانه سرانجام صهیونیستها را وادار به تعلل و عقب نشینی کرده اند بطوریکه هم اینک موضوع شکست حصر غزه به عنوان گامی مهم در پایان دادن به جنایات شنیع اسرائیل مطرح است. وی خلع سلاح این مردم را خواسته ای ناحق دانست و گفت: حق مردم غزه خروج کامل از حصر و بازگشت به شرایط عادی است و باید امکانات لازم برای حضور نیروهای خدمات رسان به مردم این منطقه فراهم شود. آیت الله دری نجف آبادی اعلام آتش بس 72 ساعته که با میانجیگری مصر و پس از مذاکره با نمایندگان فلسطین و رژیم صهیونیستی در قاهره بدست آمد اشاره و اظهار کرد: این آتش بس پیروزی برای نیروهای مقاومت و شکستی برای رژیم صهیونیستی بود. وی افزود: در شرایطی که مردم دنیا وحشیانه ترین جنایات صهیونیست ها علیه مردم مظلوم به ویژه زنان و کودکان بی دفاع را به چشم خود دیده اند نخواهند پذیرفت که مردم غزه در برابر گرگ های تا بن دندان مسلح بی دفاع بمانند. وی ادامه داد: کشورهای مسلمان منطقه باید با هوشیاری تمام و آگاهانه فشار مضاعفی را در سطح بین الملل بر صهیونیستها وارد کنند تا عقب نشینی از غزه محقق شود و حداقلها برای نجات مردم این خطه از جنایات شنیع اسرائیل مهیا شود. امام جمعه اراک عنوان کرد: زمان آن فرا رسیده که مجامع جهانی به طور یکصدا نسبت به جنایات اسرائیل و استکبار جهانی در غزه واکنش نشان داده و خواهان پاسخگویی جنایتکاران صهیونیست در دادگاه بین المللی باشند. مردم مسلمان ایران سردمدار تفکر بیداری اسلامی در جهان اسلام آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد: امروز مردم مسلمان ایران سردمدار تفکر بیداری اسلامی در جهان اسلام هستند و با اتحاد و همدلی ارزشهای ناب دینی و دستاوردهای انقلاب اسلامی را به عنوان یک تفکر ظلم ستیز در بین ملتهای آزادیخواه ترویج می کنند.

وی اظهار کرد: عامل شکست دشمنان اسلام توسعه چتر وحدت امت اسلامی است و در این صورت است که دشمن جرات کوچکترین توهینی به مقدسات اسلامی مسلمانان را نخواهد داشت.


۱۳۹۳/۵/۱۷ - ۱۶:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن