تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820567235




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نتايج چانه زني بر سر تعيين قيمت خودرو ؛بزودي/ تقويت کيفي خودرو جدي گرفته نشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ مرداد ۱۳۹۳ (۱۲:۱ب.ظ)
نتايج چانه زني بر سر تعيين قيمت خودرو ؛بزودي/ تقويت کيفي خودرو جدي گرفته نشد عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس تاکيد کرد: مردم و مصرف کننده براي ما از همه چيز مهم تر و واجب تر است و تا رسيدن قيمت خودرو به نقطه واقعي نمايندگان مجلس همچنان پي گير وضعيت نرخ خودرو خواهند بود .
الياس طاهري عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري موج در خصوص ادامه بررسي هاي لازم براي قيمت گذاري و کيفيت خودرو هاي توليد داخل گفت : تحقيق و تفحص افزايش کيفيت و تقويت بخش کيفيت در توليد يکي از مباحث جدي است که از سوي کميسيون صنعت مجلس مورد پيگيري قرار گرفته است.
وي ياد آور شد: تذکر به مسئولان و متوليان بخش صنعت از سوي کميسيون صنعت مجلس بارها مورد تاکيد و پيگيري قرار گرفته است. زيرا مردم و مصرف کننده براي ما از همه چيز مهم تر و واجب تر است .
عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي تاکيد کرد : با شوراي رقابت جلسات متعددي در خصوص نرخ هاي اعلام شده خودرو داشت که در اين جلسات اعلام شد که شوراي رقابت از لحاظ قانوني اجازه تعيين قيمت خودرو را ندارد بلکه تنها مي تواند فرمول تعيين قيمت را بررسي و تعيين کند .
وي تصريح داشت : افزايش قيمت در شرايط کنوني با توجه به وضعيت کيفي خودرو هاي توليد داخل، حق و بجا نيست زيرا مصرف کننده نبايد تاوان چيزي که براي آن ها نتيجه مطلوب و خوشايندي را ندارد، بپردازد. در ادامه اين جلسات همچنان در حال چانه زني با شوراي رقابت هستيم که قطعا قيمت خودرو در طي روزهاي آتي کاهش خواهد يافت.
به گفته طاهري؛ اين گونه معضلات صنعت خودروسازي با قيمت گذاري دستوري، خواهش و مذاکره حل نمي شود. اداره خودروسازي ها در انحصار مافيا قرار دارد و به علت نبود مديريت صحيح و نظارت، اين انحصارگري آسيب اصلي توليد، قيمت گذاري و فروش خودرو شده است.
نماينده مردم در خانه ملت در پايان تاکيد کرد: نبود مديريت، نظارت و برنامه ريزي مشخص در صنعت خودروسازي آشکار است و به همين علت خودروسازان هر تصميمي که بخواهند بدون توجه به حقوق مصرف کننده مي گيرند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن