تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه ماه شعبان، وسواس دل و پريشانى‏هاى جان را از بين مى‏برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819830699




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز مسابقات ورزشی دانش آموزان ابتدایی و متوسطه  کشور در مازندران


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران ساداتی خبر داد:
آغاز مسابقات ورزشی دانش آموزان ابتدایی و متوسطه  کشور در مازندران
ساری - خبرگزاری مهر :  مسابقات ورزشی دانش آموزان ابتدایی و متوسطه اول کشور در رشته بدمینتون و تنیس میز در مازندران آغاز شد.



به گزارش خبرنگار مهر، علی ساداتی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مازندران صبح جمعه در حاشیه این مسابقات گفت: این مسابقات از 17 مرداد الی 15 شهریور در مجموعه ورزشی شهید چمران رامسر برگزار می شود.
 
وی هدف از برگزاری این مسابقات را حفظ و آمادگی جسمانی دانش آموزان ، ایجاد شادابی ، نشاط و خود باوری ، افزایش سطح سلامت و کشف استعدادهای دانش آموزان دانست.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مازندران با اشاره به اینکه دانش آموزان دختر و پسر سراسرکشور در این مسابقات شرکت می کنند ، گفت: این مسابقات در چهار دوره هفت روزه برگزار می شود. ساداتی تعداد شرکت کنندگان در این مسابقات را حدود یک هزار و 500 نفر عنوان کرد و خاطر نشان کرد : جهت برگزاری بهتر این مسابقات ستادی در سطح استان تشکیل شده که استاندار مازندران ریاست آن را بعهده دارد  وجلسات متعددی نیز با حضور فرمانداران منطقه غرب استان و روسای اداره آموزش و پرورش این مناطق برگزار شد. معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مازندران همچنین خواستار حمایت مسئولان از برگزاری این مسابقات شد وتاکید کرد : برگزاری این مسابقات فرصت مناسبی است تا بتوانیم ظرفیت های استان را به مردم مناطق مختلف کشور معرفی کنیم. شایان ذکر است مراسم افتتاحیه این مسابقات در ساعت 18 عصر روز 17 مرداد برگزار خواهد شد.
 


۱۳۹۳/۵/۱۷ - ۱۱:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن