تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804532672




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فروزان استقلال را 6 تایی کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: لیگ برتر ایران – هفته دوم/ فروزان استقلال را 6 تایی کرد خبرگزاری پانا: استقلال تهران با استفاده از تاکتیک قدیمی ارسال از جناحین 3 امتیاز دیگر بدست آورد.
۱۳۹۳ جمعه ۱۷ مرداد ساعت 22:33



به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا، آبی های خوزستان در طول 90 دقیقه تیمی شجاع نشان دادند ونسبت به حریف هم نام تهرانی خود عملکرد بهتری داشتند اما بی دقتی روح الله سیف الهی در کنار درخشش محسن فروزان مانع از باز شدن دروازه شاگردان امیر قلعه نویی در طول 90 دقیقه شد. استقلالی های تهران در نیمه اول یک پنالتی را از دست دادند و در طول 90 دقیقه بیشتر سعی در اجرا سیستم قدیمی ژنرال آبی ها با ارسال از جناحین داشتند و در نهایت باز هم با استفاده از همین سیستم و البته اشتباه عجیب مدافع استقلال خوزستان توانستند دقیقه 92 گل پیروزی را به ثمر برسانند. با این پیروزی شاگردان قلعه نویی 6 امتیازی شدند و پشت سر سپاهان در رده دوم قرار گرفتند.
استقلال تهران یک – استقلال خوزستان صفر
گل: سجاد شهباززاده ( دقیقه 2+90 )
کارت زرد: آندرانیک تیموریان ( استقلال تهران )؛ موسی کولیبالی، عبدالهادی خنیفر ( استقلال خوزستان )   قلعه نویی: خوزستانی ها می توانستند برنده باشند / به این استقلال امیدوارم
امیر قلعه نویی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر استقلال خوزستان گفت: خدا را شاکرم که سه امتیاز را گرفتیم. به فوتبال خوزستان بابت حضور آقای ویسی تبریک می گویم. آنها می توانستند برنده باشند چون سه تک به تک داشتند. بازی زیبایی را شاهد بودیم و اگر پنالتی ما گل می شد شاید کار به اینجا نمی رسید. خوشحالم که بازیکنانمان تا آخرین دقیقه روحیه جنگندگی و پیروزی داشتند. به همه استقلالی ها تبریک می گویم که دو هم‌خانواده بازی خیلی خوبی را ارائه دادند. وی درباره حضور رمضانی در این دیدار و عملکردش، اظهار کرد: ما سال گذشته هم به دنبال جوانگرایی بودیم اما چون درگیر دو جام آسیایی بودیم. امروز رمضانی شروع خوبی نداشت اما این بازیکن باید میدان دیده شود. او می تواند از آینده های فوتبال ایران شود. سرمربی استقلال درباره آینده تیمش در این فصل بیان کرد: الان برای صحبت درباره قهرمانی زود است. اگر مصدومان به ما اضافه شوند نوع بازی مان بهتر می شود. ما در دفاع مشکلاتی داریم که باید حل شوند. به این استقلال امیدوارم و دوست دارم که مثل چند سال پیش حضور پرشمار تماشاگران را در استادیوم شاهد باشیم. قلعه نویی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا نگران خط حمله تیمش در ادامه رقابت های لیگ برتر با توجه به ضعف برهانی نیست، گفت: برای چی نگران باشیم؟ ما سه چهار مهاجم خوب داریم و مطمئنم که برهانی هم یکی از بهترین سال های حضورش را در استقلال پشت سر می گذارد.
ویسی: با اشتباه بازیکنانمان استقلال برنده شد / می‌خواهیم در نیمه بالای جدول باشیم
عبدالله ویسی بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل استقلال گفت: بازی منطقی و هوشمندانه‌ای را انجام دادیم و به گونه‌ای بازی کردیم که نه تنها می‌توانستیم بازنده نباشیم بلکه شانس این را داشتیم که برنده مطلق بازی باشیم. هوش، ذکاوت و تجربه بالای بازیکنان استقلال تهران باعث شد که با اشتباه بازیکنان ما این تیم برنده شود. زیبایی‌های فوتبال خودش را نشان داد و ما بازنده شدیم. سرمربی استقلال خوزستان درباره فرصت‌هایی که بازیکنانش از دست دادند، خاطرنشان کرد: در هفته گذشته هم این مشکل را داشتیم و در بازی مقابل استقلال هم موقعیت‌های زیادی از دستمان رفت. مهاجمان ما باید تمرکزشان را افزایش دهند و ما می‌توانستیم مقابل استقلال گلزنی کنیم. در هر صورت بازی سختی بود و برخی بازیکنان ما در شرایط سخت ورزشگاه آزادی فرصت‌ها را از دست دادند. ویسی درباره اینکه بازیکنان تیمش از خودگذشتگی نداشتند، گفت: برخی بازیکنان جوان ما برای نخستین بار ورزشگاه آزادی را می‌دیدند و حتی بعد از صحنه‌ای که گل نزدیم به نظر می‌آمد که در زمین خاکی بازی می‌کنند. تاوان این شرایط را می‌دهیم اما در آینده مجموعه تیم ما بهتر می‌شود. وی در مورد اینکه با خروج خسرو حیدری بازیکنان این تیم خیالشان راحت شده بود تأکید کرد: هفته گذشته روی نقاط قوت استقلال کار کرده بودیم و به خاطر شناخت از استقلال برای اولین بار با 3 مدافع بازی کردم. تیم ما تسلط لازم را در محوطه جریمه را داشت اما یک اشتباه تأثیرگذار بود و در نشست قبل از بازی هم گفته بودم که یک اشتباه تاثیر ناگواری خواهد داشت که همین موضوع هم رخ داد. سرمربی استقلال خوزستان درباره داوری گفت: من درباره داوری هیچ‌وقت صحبت نکردم؛ به هر صورت داور هم گاهی اشتباه می‌کند و من درباره داوری صحبت نمی‌کنم. ویسی درباره انتظار از تیمش در این فصل یادآور شد: در فصل گذشته تیم را برای ماندن در لیگ بسته بودیم و این فصل می‌خواهیم در نیمه بالای جدول باشیم. فصل گذشته گفتم که خیالتان راحت باشد و تیم را در جدول نگه می‌داریم امسال هم شک ندارم که در هفته آخر تیم ما در نیمه بالای جدول خواهد بود. وی درباره استفاده از بازیکنان جوان هم گفت: اینکه تیم را از بازیکنان جوان درست کرده‌ایم کار خوبی است و آنها با کسب تجربه در 2،3 بازی آینده شرایط بسیار خوبی پیدا می‌کنند و همه چیز درست می‌شود.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن