تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رمضان ماه خدا و شعبان ماه رسول خدا و رجب ماه من است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820102316




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جدال تازه لیگ برتری شده ها


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: لیگ برتر ایران – هفته دوم / جدال تازه لیگ برتری شده ها خبرگزاری پانا: دو تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر در دومین گام از لیگ چهرادهم به مصاف هم خواهند رفت.
۱۳۹۳ جمعه ۱۷ مرداد ساعت 11:24



به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا، تیم های تازه لیگ برتری شده پدیده و نفت مسجد لیمان در اولین تجربه حضور در بالاترین سطح فوتبال ایران در شرایطی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که هفته اول دو تیم با تساوی بدون گل از حریفان خود یک امتیاز گرفتند. اما نکته قابل توجه این مسابقه محرومیت نفت مسجد سلیمان از حضور تماشاگر است که می تواند پوئن مثبت و خوبی برای شاگردان علیرضا مرزبان باشد که هواداران دو آتشه جنوب ایران را در اولین دیدار خارج از خانه در ورزشگاه نمی بینند و با استرس کمتری پا به میدان می گذارند.   نفت مسجد سلیمان – پدیده خراسان
ساعت 19:30 / ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان
وضعیت جوی: آفتابی / 42درجه سانتیگراد   تیم داوری
داور: موعود بنیادی فرد
کمک داور اول: قهرمان نجفی
کمک داور دوم: محمد راهی
داور چهارم: امید سعیدفر   بازی ها در لیگ برتر   نتیجه آخرین بازی: اولین بازی ردوردوی دو تیم در لیگ برتر
    نفت مسجد سلیمان   سرمربی: مجید باقری نیا
محروم: ندارد
نتیجه آخرین دیدار در لیگ برتر: تساوی بدون گل مقابل سایپا / ورزشگاه انقلاب کرج
گلزن ها: -
کارت زرد: حمزه حدادی، میلاد شیخ سلیمی ( یک کارت )
حداکثر صعود: دوم
حداکثر سقوط: شانزدهم   باقری نیا: همه بازیکنان تیم را در اختیار داریم / هیچ فرصتی برای خودنمایی به عنایتی نخواهیم داد
مجید باقری نیا سرمربی تیم فوتبال نفت‌ مسجدسلیمان با بیان اینکه تماشاگران قوت قلبی برای ما در مقابل حریفان هستند، افزود: متاسفانه از حضور ۱۰ هزار هوادار در بازی فردا در ورزشگاه شهید بهنام محمدی محروم هستیم. امیدوار بودیم که که فدراسیون فوتبال به تیم نفت مسجدسلیمان کمک می‌کرد و بر اساس آئین نامه جدید از حضور تماشاگران در ورزشگاه شهید بهنام محمدی ممانعت نمی‌کرد زیرا در این آئین نامه جریمه نقدی به جای محرومیت تماشاگران لحاظ شده است. همه بازیکنان تیم را در اختیار داریم و با روحیه‌ای بالا آماده برگزاری یک بازی مردانه در مقابل تیم پدیده هستیم.
وی درباره شناخت خود از تیم پدیده نیز گفت: فیلم بازی این تیم با ملوان را در هفته نخست لیگ بر‌تر دیده‌ایم و شناخت ما از تیم پدیده در همین حد است ضمن اینکه پدیده نسبت به فصل دچار تغییر و تحولات زیادی شده و بیشتر بازیکنان خود را در اختیار ندارد.
سرمربی تیم فوتبال نفت‌ مسجدسلیمان با بیان اینکه تیم پدیده فقط ۲ نفر از بازیکنان خود را در اختیار دارد و بقیه بازیکنانش جدید هستند اضافه کرد: تیم پدیده تیم خوبی است ولی نقاط ضعف آن‌ها را در بازی نخست پیدا و روی آن‌ها کار کردیم.
وی با تاکید بر این نکته که بازی سختی در پیش داریم عنوان کرد: امیدوارم که بازیکنان تیم نفت، مانند هفته قبل با یک بازی منطقی به میدان بیایند تا بتوانیم حداکثر امتیاز را به دست آوریم. برای مقابله با مهاجمان خطرناک تیم پدیده نیز راهکارهایی در نظر گرفته‌ایم و فردا هیچ فرصتی برای خودنمایی به عنایتی و دیگر بازیکنان پدیده نخواهیم داد.
پدیده خراسان
سرمربی: علیرضا مرزبان
محروم: ندارد
نتیجه آخرین دیدار در لیگ برتر: تساوی بدون گل مقابل ملوان / ورزشگاه ثامن الائمه مشهد
گلزن ها: -
کارت زرد: میلان جووانوویچ ( یک کارت )
حداکثر صعود: دوم
حداکثر سقوط: شانزدهم   مرزبان: دنبال فوتبال واقعی و حقیقی هستیم / فوتبال بدون هوادار جذابیت ندارد
علیرضا مرزبان در نشست خبری پیش از بازی با نفت مسجد سلیمان، اظهار داشت: از نظر بودجه‌ای تیم پدیده جزو 5 تیم پایین جدول لیگ بر‌تر است. در تیم پدیده مشهد سقف قرارداد‌ها را صد در صد رعایت کرده‌ایم و تمام ارقام قرارداد‌ها واقعی است،‌‌ همان طور که مدیرعامل تیم نیز اعلام کرده بیش از 8 میلیارد تومان برای تیم هزینه نکرده‌ایم. سرمربی تیم پدیده مشهد عنوان کرد: خیلی‌ها منتظر بودند که تیم پدیده تمام ستاره‌های فوتبال ایران را جمع کند ولی ما دنبال فوتبال واقعی و حقیقی هستیم و بر همین اساس نیز برای تیم یارگیری کرده‌ایم که از این کار خود نیز راضی هستیم.
وی درباره محرومیت‌ها و مصدومیت‌های تیم پدیده مشهد نیز گفت: به جز کیوان امرائی همه بازیکنان تیم را در بازی فردا مقابل نفت مسجدسلیمان همراهی می‌کنند.
مرزبان با تاکید بر این نکته که دنبال فوتبالی باکیفیت هستیم، عنوان کرد: در بازی فردا نیز مانند بازی با ملوان خوب به میدان می‌رویم.در بازی با ملوان تیم پدیده مشهد لیاقت برد داشت و در تمام زوایای این بازی تیم بر‌تر میدان بودیم.
سرمربی تیم پدیده مشهد عنوان کرد: بعد از سال‌ها که مشهد تیمی در لیگ بر‌تر نداشت ما در این مسابقات حضور یافتیم که امیدوارم با یک فوتبال پاک، احساس خوبی را به مردم این شهر هدیه کنیم.
وی درباره محرومیت تماشاگران تیم نفت مسجدسلیمان نیز گفت: آرزوی من این بوده که همیشه مردم فوتبال را به صورت مستقیم و زنده تماشا کنند که این آرزو در بازی فردا (جمعه) محقق نخواهد شد.
مرزبان یادآور شد: اگر مشکلی برای تیمی به وجود می‌آید باید مسئولان آن را از راه‌های دیگری برطرف کنند و محرومیت حضور هوادار در ورزشگاه مرحله آخر باشد. فوتبالی که در آن مردم و هواداران حضور نداشته باشند جذابیتی ندارد زیرا حضور تماشاگران بازی را زیبا‌تر می‌کند و نبود آن‌ها ضربه‌ای به هر 2 تیم است.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن