تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820754228




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کفاشيان: بايد با صادقيان برخورد شود


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: کفاشيان: بايد با صادقيان برخورد شود
رئيس فدراسيون فوتبال گفت: بايد با پيام صادقيان برخورد شود تا ديگر بازيکنان ديگر چنين رفتارهايي را مرتکب نشوند.

 علي کفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال در برنامه ورزش و مردم درباره انتخابش به عنوان رئيس کميته تغيير ساختار AFC گفت: اين سياستي است که هم فيفا و هم AFC در نظر گرفته، گروه پنج نفره مشخص شده‌اند و قرار است اطلاعات تمام کميته‌هاي مختلفي که تصميم سازي مي‌کنند را بگيرند و ما بازبيني مجدد داشته باشيم تا اگر اصلاحاتي نياز است انجام داده و به هيأت‌رئيسه AFCپيشنهاد دهيم. AFC مي‌خواهد يک فيلتر نظارتي داشته باشد.

به گزارش فارس، وي در پاسخ به اين سؤال که چرا ما به سمتي نمي‌رويم که براي دبيرکلي، نايب‌رئيسي و رياست کانديد شويم، اظهار داشت: يازده نفر از اعضاي فدراسيون ما عضو کميته‌هاي مختلف هستند و ما سال آينده براي نايب‌رئيسي تلاش مي‌کنيم. بايد شرايط هم فراهم شود.

کفاشيان درباره اينکه نمي‌خواهيد همانند AFC تغيير ساختاري در فدراسيون فوتبال داشته باشيد، خاطرنشان کرد: ما مي‌خواهيم آسيا را هم مانند فدراسيون خودمان کنيم! آئين‌نامه انضباطي و اخلاقي فدراسيون ما با فيفا مطابقت پيدا کرده ما هم تغييراتي داريم تا در مجمع بعدي مشکلي پيش نيايد.

*ما بي‌گناهيم!

رئيس فدراسيون فوتبال، درباره معافيت‌هاي تقلبي عنوان کرد: اين موضوع به باشگاه برمي‌گردد اما آنها سيستمي ندارند که ببينند همه چيز درست است يا نه بايد سيستمي تعريف شود تا معافيت‌هاي نظام‌وظيفه و سازمان ماليات استعلام گرفته شود زماني که ما مي‌خواستيم جايي استخدام شويم سوءپيشينه مي‌گرفتيم بايد بخشنامه کنيم تا چنين اتفاقاتي تکرار نشود. اين موضوعات در سازمان ليگ و فدراسيون فوتبال تعريف نشده اگر شکايتي شود ما پيگيري مي‌کنيم. اين مسائل بايد در مرجع خودش بررسي شود ما بي‌گناهيم!

کفاشيان درباره اينکه نصيرزاده گفته هيچ‌کس حق ندارد عليه داوري قبل از بازي اعتراض کند در اين صورت محروميت يک ماهه خواهد داشت، گفت: اين آئين‌نامه انضباطي است که قطعاً بايد در رکن قضايي ما بررسي شود اما کسي نمي‌ترسد.

کفاشيان در پاسخ به اين سؤال که در جهان چنين محروميت‌هايي وجود ندارد و ما شاهد اعتراض مربيان مانند کي‌روش به داوري بوديم اظهار داشت: چندباري که اعتراض کرديم ما محروم شديم، فيفا از ما مي‌خواهد اعتراضات را به صورت مستند و مکتوب ارائه کنيم.

رئيس فدراسيون فوتبال درباره تمديد قرارداد کارلوس کي‌روش تصريح کرد: با او صحبت کرديم ديروز متني را براي قرارداد به ما فرستاده است او چند روز از مرخصي‌اش مانده حالا بايد ببينيم قرار است بيايد قرارداد را امضاء کند و بعد برود؟ من فردا با او صحبت مي‌کنم. 90 درصد قرارداد ما با کي‌روش نهايي شده و او برنامه‌هايش را داده تا کارش را شروع مي‌کند.

*نسبت به مرخصي کي‌روش سخت نگرفتيم

وي در پاسخ به اين سؤال که کي‌روش از 20 تيرماه از ايران رفته چرا بر نمي‌گردد، گفت: او با سازمان ليگ برنامه‌هايش را مطرح کرد الآن هم براي هماهنگي اردو در اروپا و آفريقاي جنوبي تلاش مي‌کند. براي ليگ هم افرادي را مشخص کرده تا بازي‌ها را زير نظر بگيرند، ما هم به او سخت نگرفتيم.

کفاشيان در پاسخ به سؤال ديگر مبني بر اينکه آيا کي‌روش ماهانه پول مي‌گيرد و قرارداد او تا جام ملت‌هاي آسياست يادآور شد: او هر سه ماه يک بار حقوق مي‌گيرد قرارداد م اهم تا پايان جام جهاني است. اگر به جام جهاني رفتيم تا پايان بازي‌ها اگر نرفتيم کارش تمام مي‌شود.

کفاشيان همچنين درباره جام ملت‌هاي آسيا و اينکه چند درصد شانس قهرماني داريم، گفت: ما خيلي از کره و ژاپن بالاتر نيستيم. شايد مساوي باشيم. در حال حاضر براي تيم اميد در بازي‌هاي آسيايي و همزماني آن با ليگ مشکل داريم چون باشگاه‌ها بازيکن نمي‌دهند اما براي تيم ملي چنين مشکلاتي را نداريم چون تعطيلات مشخص شده است. ما به کي‌روش گفته‌ايم هم به قهرماني جام ملت‌هاي آسيا و هم حضور در جام جهاني فکر کند. جام جهاني آينده براي ما بسيار مهم است.

کفاشيان درباره حرکت روز گذشته پيام صادقيان که منجر به اخراج اين بازيکن از بازي با فولاد شد، گفت: اين حرکت پسنديده نيست. بايد حتماً با اين بازيکن برخورد شود چرا که نبايد فوتباليست‌هاي ما فکر کنند چون شاخص هستند هرکاري مي‌توانند انجام دهند و بايد با اين بازيکن برخورد شود تا سايرين ديگر سراغ چنين رفتاري نروند.

وي درباره سقف بودجه باشگاه‌ها که شائبه‌ برانگيز شده، خاطرنشان کرد: فعلاً و بر اساس صحبت‌هايي که انجام شده ارزيابي‌هايي انجام داده‌ايم اما در هيأت رئيسه سازمان ليگ که خود من هم عضو آن هستم يکسري تنبيهات در نظر گرفته شده تا با متخلفان برخورد شود و بايد سياست‌هاي سازمان ليگ اجرايي گردد و اگر مديرعاملي تخلف کرده باشد بايد با او برخورد کنيم.

رئيس فدراسيون فوتبال کشورمان در مورد انتقاداتي که به انتخاب پديده ليگ در مراسم برترين‌ها شده افزود: سازمان ليگ براي انتخاب برترين‌ها از اهالي فوتبال و اصحاب رسانه نظرسنجي کرد و همه کانديداها به يکديگر نزديک بودند و اينطور نيست که اگر کسي انتخاب شد بگوييم او از بقيه بهتر بوده بلکه اين يک انتخاب نمادين است و مهم نفس کار است. به نظرم بايد سال بعد بدترين‌هاي ليگ را هم انتخاب کنيم!

کفاشيان همچنين درباره درگيري قلعه‌نويي با نکونام و اينکه قلعه‌نويي گفته شما سفارش کرديد نکونام به استقلال برود، گفت: نه اينطور نيست، پارسال نکونام قرار بود به تراکتورسازي برود او با علي فتح‌الله‌زاده به فدراسيون آمد. فتح‌الله‌زاده گفت مي‌خواهيم او را بگيريم لطف کن به قلعه‌نويي زنگ بزن من هم زنگ زدم و گفتم شما هم از اين موضوع حمايت کنيد.

رئيس فدراسيون فوتبال درباره اظهارات محسن قهرماني که گفته بود در جلسه داوري فيلم غيراخلاقي پخش شده، گفت: من پرسيدم فيلم غير اخلاقي نبوده است.

وي در پاسخ به اين سؤال که مسئول حراست فدراسيون فوتبال هم گفته چند نفري اين موضوع را تأئيد کرده‌اند، اظهار داشت: حالا جريان چه بوده است؟

کفاشيان درباره اينکه مهمترين آرزوي شما تا پايان سال چيست، خاطرنشان کرد: ما دو هدف داريم، تيم اميد که براي مقدماتي المپيک تلاش مي‌کند و گرفتن ميزباني جام ملت‌هاي آسيا در سال 2019 که بتوانيم آن را از امارات بگيريم. گرفتن ميزباني تحول بزرگي در فوتبال ايجاد مي‌کند.

رئيس فدراسيون فوتبال در پايان درباره مشکلات مالي فدراسيون گفت: خيلي مشکل داريم و چيزي در دست نداريم،‌اما جلو مي‌رويم.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook


ارسال نظرات
نام
پست الکترونیک

متن نظر


جمعه 1393/05/17 12:16





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن