تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):جز به یکى از سه نفر حاجت مبر: به دیندار، یا صاحب مروت، یا کسى که...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802808359




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نبي: تيم‌ملي در اروپا و استراليا اردو مي‌زند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: نبي: تيم‌ملي در اروپا و استراليا اردو مي‌زند
دبيرکل فدراسيون فوتبال از قطعي شدن اردوهاي تيم ملي در اروپا، ايران و استراليا خبر داد و گفت: تنها بازي تدارکاتي قطعي شده ديدار با کره‌جنوبي است و تمام حريفان عنوان شده صرفا گمانه‌زني رسانه‌اي‌ است و ما هم منتظر نظر کارلوس کي‌روش هستيم.

  مهدي محمد نبي درباره برنامه اردوها و بازي‌هاي تدارکاتي تيم ملي فوتبال ايران پيش از جام ملت‌هاي آسيا، اظهار کرد: درباره يکسري از اردوها و برنامه‌ها صحبت‌هايي با کارلوس کي‌روش انجام شده بود که بعضي از آنها قطعي شده و ايشان پس از بازگشت به ايران درباره ساير برنامه‌ها تصميم نهايي را مي‌گيرد.

** تيم ملي پيش از جام ملت‌ها در استراليا اردو مي‌زند

به گزارش ايسنا، وي درباره اردوهاي قطعي تيم ملي تصريح کرد: بنا بر اطلاعي که بنده دارم آنچه که در حال حاضر قطعي است، سه اردوي تيم ملي در اروپا، ايران و استراليا است. تيم ملي از 17 تا 27 آبان اردويي را در تهران برگزار مي‌کند که 27 آبان ديدار تدارکاتي را با تيم کره جنوبي در تهران خواهيم داشت. همچنين پيش از شروع جام ملت‌ها در استراليا، تيم ملي مدتي زودتر به اين کشور سفر مي‌کند تا آخرين اردوي تدارکاتي‌اش را متصل به شروع اين مسابقات داشته باشد.

** اردوي اروپايي ملي‌پوشان هم قطعي شد

نبي از قطعي بودن اردوي تيم ملي در اروپا خبر داد و گفت: تيم ملي قطعا اردويي را در اروپا برگزار مي‌کند، اما هنوز مشخص نيست که با کدام تيم در آنجا بازي تدارکاتي داشته باشيم. قطعا کارلوس کي‌روش برنامه‌هاي دارد که با حضورش در ايران درباره آنها صحبت مي‌کند.

** غير از کره‌جنوبي تمام حريفان تدارکاتي مطرح شده گمانه‌زني رسانه‌اي است

وي در پاسخ به اين سوال که آيا تيم‌هاي چون پرو، ونزوئلا و حتي آخرين مورد شنيده شده يعني انگلستان جزو کانديداي بازي تدارکاتي تيم ملي ايران در اردوي اروپايي‌اش هستند به ايسنا گفت: تمام اين تيم‌ها نامشان صرفا در رسانه‌ها مطرح شده و جزو گمانه‌زني‌هاي رسانه‌اي محسوب مي‌شود. بازي با هيچ کدام‌ از آنها براي فدراسيون فوتبال قطعيت ندارد و هر گزينه ديگري مي‌تواند در رسانه‌ها مطرح شود. بنابراين تا زماني که کي‌روش به ايران برنگردد و نظرش را درباره بازي‌هاي تدارکاتي ندهد هيچ چيز قطعي نيست. ما منتظر او هستيم تا تقويم مدنظرش را بگيريم.

** کي‌روش 29 مرداد به ايران مي‌آيد

دبير کل فدراسيون فوتبال از بازگشت کارلوس کي‌روش به ايران در تاريخ 20 آگوست (29 مرداد) خبر داد و در واکنش به اين که آيا طبق توافق فدراسيون با اين مربي، او اکنون سرمربي تيم ايران بوده و براي تيم ملي کار مي‌کند يا پس از بازگشت به کشور و امضاي قرارداد کارش را به طور رسمي آغاز مي‌کند؟ به ايسنا گفت: کارلوس کي‌روش از اول آگوست (10 مرداد) سرمربي تيم ايران است، چون فدراسيون با او توافق‌هاي لازم را انجام داده است.

** حضور در ليگ ژاپن و استراليا هم خوب نيست چه برسد به ليگ‌هاي عربي!

نبي همچنين درباره جدايي اشکان دژاگه و رضا قوچان نژاد از فوتبال اروپا و پيوستن به تيم‌هاي عربي حاشيه خليج فارس و اين که آيا اين اتفاق منجر به کاهش قدرت تيم ايران در جام ملت‌هاي آسيا خواهد شد يا خير؟ اظهار کرد: از نظر بنده مهره‌هاي کليدي تيم ملي در زماني که در اوج دوران فوتبالي‌شان هستند بهتر است در ليگ‌هاي خارجي صاحب فوتبال به فعاليتشان ادامه دهند هر چند اگر دستمزد کمي هم بگيرند. فکر مي‌کنم حضور در ليگ‌هاي آسيايي حتي در ليگ ژاپن، استراليا و کره جنوبي هم درست نيست چه برسد به ليگ‌هاي عربي؛ اما در اين که بازيکنان در اين مقطع تصميم درستي گرفته‌اند يا خير، من دخالتي نمي‌کنم چه زماني که آنها در اروپا بازي مي‌کردند و چه الان که به غرب آسيا آمده‌اند با ما مشورتي نداشتند.

** درباره زمان تغيير نسل تيم ملي کي‌روش تصميم مي‌گيرد

وي در پاسخ به اين سوال که آيا حضور اين بازيکنان در ليگ‌هاي عربي، اين پيغام را نمي رساند که تيم ملي براي جام جهاني 2018 از الان بايد تغيير نسل داده و در آن يک نوزايي ايجاد شود، گفت: اين موضوعي است که کارلوس کي‌روش بايد نسبت به آن تصميم بگيرد که تيم ملي در چه مقطعي از چه بازيکناني استفاده کند.

** برخي تيم‌ها در مسابقات زير 14 سال آسيا از بازيکنان بزرگتر استفاده کرده‌اند!

دبير کل فدراسيون فوتبال همچنين درباره عملکرد تيم ملي زير 14 سال ايران در مسابقات قهرماني آسيا که در حال حاضر در همدان برگزار مي‌شود و اين که فکر نمي‌کنيد بعضي تيم‌ها مانند عراق و کره شمالي بازيکنان نسبتا بزرگ‌تري از ساير تيم‌ها دارند، اظهار کرد: فدراسيون در رده سني پايه خوب کار کرده است و پيش‌بيني و همين طور انتظار ما اين است که تيم ايران با وجود شکستي که در بازي اخير مقابل کره شمالي داشت بتواند به جمع چهار تيم پاياني راه پيدا کند. اميدواريم اين اتفاق بيافتد. استنباط ما هم اين است که چند تيم در اين بازي‌ها مثل ادوار گذشته مسابقات رده پايه، از بازيکنان بزرگسال‌تر استفاده مي‌کنند.

** هفته آينده درباره تيم اميد ميان فدراسيون و سازمان ليگ جلسه برگزار مي‌شود

نبي همچنين درباره تيم ملي اميد گفت: با بازگشت اين تيم از اردوي تدارکاتي ارمنستان و با توجه به برنامه‌هاي آماده سازي بعدي تيم اميد جهت حضور در بازي‌هاي آسيايي اينچئون کره جنوبي، هفته‌ آينده جلسه‌اي ميان فدراسيون و سازمان ليگ برگزار مي‌شود که در آن علي کفاشيان، سيد هادي آيت اللهي و مهدي تاج حضور خواهند داشت تا هماهنگي‌هاي لازم براي زمان بندي اردوهاي تيم ملي و موضوع همکاري باشگاه‌ها با اين تيم صورت گيرد.





googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook


ارسال نظرات
نام
پست الکترونیک

متن نظر


جمعه 1393/05/17 03:56





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن