تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 16 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تلخى حق را تحمل كن، و مبادا كه فريب شيرينى باطل را بخورى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799574371




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اتحاد زمین و زمان برای شکست دایی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: لیگ برتر ایران – هفته دوم/ اتحاد زمین و زمان برای شکست دایی خبرگزاری پانا: زمین اسفناک اهواز به رغم آوردن 3 امتیاز برای این تیم اهوازی ها را برای میزبانی لیگ قهرمانان آسیا نگران کرد.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۱۶ مرداد ساعت 22:02



به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا، زمین بد، گرمای هوا و بازی ضعیف دست به دست هم دادند تا پرسپولیس خیلی زود در لیگ چهاردهم طعم شکست را بچشد. با وضعیت اسفناک زمنی مسابقه که بیننده را به یاد دهه 60 و اوضاع زمین در فصل زمستان می انداخت انتظار بازی زیبا از دو تیم نمی رفت و موقعیت های اتفاقی بود که نتیجه بازی را به نفع فولاد تغییر داد. شاگردان دایی با این شکست برای فرار از بحران چاره ای جز پیروزی در هفته آینده نخواهند داشت و در مقابل اسکووچیچ توانست با استفاده از زمین اهواز اوضاع را کمی آرام کند.  
فولاد خوزستان 2– پرسپولیس تهران صفر   گل ها: سروش رفیعی ( دقیقه 45 ) و اسماعیل شریفات ( دقیقه 53 )   کارت زرد: محمدرضا خانزاده، حمیدرضا علی عسگری، رضا حقیقی، احمد نورالهی، رضا نورمحمدی، محسن بنگر ( پرسپولیس ) و ایوب والی ( فولاد )
کارت قرمز: پیام صادقیان ( دقیقه 85 ) پرسپولیس   دایی: فولاد شایسته‌تر از ما بود / امروز یکی از بدترین روزهای ما بود
علی دایی بعد از شکست 2 بر صفر پرسپولیس مقابل فولاد اظهار داشت: بازی در 20 دقیقه ابتدایی پایاپای بود اما در ادامه فولاد بهتر کار کرد و به گل رسید. ما با تعویض‌ها و تغییر تاکتیک با سرعت دادن به بازی و حرکت از کناره‌ها به دنبال جبران نتیجه بودیم که متاسفانه در لحظات ابتدایی نیمه دوم گل دوم را دریافت کردیم آن هم در شرایطی که بازیکن حریف در موقعیت 5 به 2 بود اما این گل ناشیانه را دریافت کردیم. به گزارش تسنیم، وی افزود: بعد از گل هم تغییر تاکتیک دادیم و با 2 مهاجم بازی کردیم اما نتوانستیم به آنچه می‌خواستیم، برسیم. امروز روز ما نبود و خوب بازی نکردیم و فولاد شایسته‌تر از ما بود. دایی خاطرنشان کرد: فوتبال است و امروز یکی از بدترین روزهای ما بود. البته در 10، 20 دقیقه اول پایاپای بازی کردیم اما بازیکنان ما اشتباه کردند و به لاک دفاعی فرو رفتند و فولاد هم در دقایقی که بهتر از ما بود توانست به گل برسد. در نیمه دوم اصلا انتظار دریافت گل را نداشتیم که گل دوم همه نقشه‌های ما را خراب کرد. وی درباره اعتراض و ضربه صادقیان به داور مسابقه اظهار داشت: من چنین صحنه‌ای ندیدم اما بی‌تردید چنین کاری بداخلاقی است ونباید آن را انجام دهیم. هوا گرم بود و فشار زیادی به بازیکنان می‌آمد اما نباید دنبال چنین مسائلی باشیم و باید ببینیم چرا چنین اتفاقی می‌افتد؟ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: چرا بازیکنان ما عین آب خوردن کارت زرد می‌گیرند و یا اخراج می‌شوند؟ تیم ما در 2 بازی 10 نفره شده است. این اتفاقات نباید رخ دهد و ما باید بررسی کنیم چرا تیم ما بی‌دلیل بر سر اعتراض کارت زرد و قرمز می‌گیرد. دایی خاطرنشان کرد: این مسائل ما را از هدف‌مان دور می‌کند. بازیکن باید تمام تمرکزش به مسائل درون زمین باشد و به حق یا ناحق نباید اعتراض انجام دهد. من با بازیکنانم که به داور اعتراض می‌کنند برخورد خواهم کرد. ما باید در طول بازی حواس‌مان به شرایط بازی باشد و قطعا این‌گونه نمی‌شود که بازیکنان بخواهند اعتراض کنند. وی در خصوص اینکه چرا عباس‌زاده مانند فصل گذشته نمی‌تواند برای سرخپوشان گلزنی کند، گفت: عباس‌زاده تمام سعی و تلاشش را در زمین انجام داد و باید بگویم امروز روز خوب او نبود. سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: ما با توجه به شرایط تمرینات پیش از فصل و اردوهایی که داشتیم از عباس‌زاده در کناره‌ها استفاده می‌کنیم و او در بازی‌های تدارکاتی نشان داد که در این پست هم بسیار خوب بازی می‌کند و در گلزنی نیز موفق بوده اما متاسفانه در 2 بازی گذشته نتوانسته گلزنی کند در حالی که تلاش زیادی انجام داده است. مطمئنم اگر عباس‌زاده یک گل بزند پای او به گلزنی باز می‌شود و همه چیز درست خواهد شد. دایی بار دیگر در پاسخ به این سوال که عملکرد تیمش در بازی مقابل فولاد چگونه بود، گفت: در صحبت‌هایم گفتم که بد بازی کردیم و به هیچ وجه خوب نبودیم. فولاد بهتر از ما بازی کرد و مستحق پیروزی هم بود و به حقش در این بازی رسید.   اسکووچیچ: حق ما پیروزی در این دیدار بود / هیچ چیز یک شبه تمام نمی‌شود
دراگان اسکوچیچ پس از دیدار فولاد خوزستان و پرسپولیس که با پیروزی 2 بر صفر تیمش همراه بود، عنوان کرد: پیش از هرچیزی باید روز خبرنگار را تبریک بگویم. خودتان می‌دانید که ما یک شبه بنا به دلایلی که همه می‌دانند بسیاری از بازیکنان‌مان را از دست می‌دهیم و این موضوع به ما استرس وارد می‌کند. وی افزود: دوست دارم این پیروزی را به مردم شریف اهواز هدیه کنم و این پیروزی برای بازیکنان با انگیزه ما یک علامت و نشانه بزرگ باشد. سرمربی تیم فوتبال فولاد خاطرنشان کرد: نکاتی که گفتم مشاهده کردم و با سیستم لوزی توانستیم در زمین حرکت‌های خوبی داشته باشیم و رضایت خودم را باید عنوان کنم. سرمربی فولاد خوزستان درباره بازی پرسپولیس هم گفت: من راجع به بازی پرسپولیس نظری ندارم و تنها می‌گویم بازی خوبی ارائه دادیم و حق ما پیروزی در این دیدار بود. وی خاطرنشان کرد: در بازی مقابل تراکتورسازی ابتدای بازی به ما اطلاع دادند که حق استفاده از برخی بازیکنان را نداری و استرس این موضوع در بازی مقابل تراکتورسازی ما را به خود مشغول کرد. برخلاف این بازی که وقت کافی برای آنالیز و شناخت تیم مقابل داشتیم اما در تبریز ظرف 24 ساعت 3 بار ترکیب تیم را تغییر دادیم. اسکوچیچ درباره بختیار رحمانی هم گفت: باید بگویم بختیار رحمانی عنصر سازنده تیم ماست که او را از دست داده‌ایم. اینکه امروز پیروز شدیم دلیلی نمی‌شود که در طول فصل به بختیار رحمانی نیاز نداشته باشیم. بلکه واقعا به این بازیکن نیاز داریم. وی افزود: به همین دلیل به مردم شریف خوزستان می‌گویم با وجود این برد شکیبایی و صبر خودشان را حفظ کنند شاید برخی تصور کنند این پیروزی یک شبه به دست آمده است. اما هیچ چیز یک شبه تمام نمی‌شود. سرمربی فولاد در پاسخ به سوال مبنی بر نیاز فولاد به تقویت دروازه‌بان تاکید کرد: به هر 4 دروازه‌بان تیم خود اطمینان قلبی دارم و بازیکنانی که امروز در زمین مشاهده کردید بهترین بازیکنان دنیا هستند.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن